2EThADoN Besvaret August 6, 2006 Rapporter Besvaret August 6, 2006 Det var det samme da jeg skulle have iD kort. Havde lige en uge forinden skrevet under på et lån i banken. Så det skulle da være mærkeligt' date=' hvis banken ikke kunne vidne at det jeg er hvem jeg siger jeg er:p[/quote'] Ja, og så... ville have lavet en internetforbindelse til banken samt et Mastercard bankkort i Nordea... altså banken hvor jeg er kunde i både DK og SE... MEN! Ekspedienten ville have dokumentation fra skatteverket på mit SE cpr.-nummer OG det skide ID kort! Selvom jeg med fagter og engelske gloser forklarede hende at jeg havde optaget boliglån i den filial hun sad i og at jeg havde et kontonr. (som jeg fremviste og hun fandt frem). Men da mit SE cpr.-nr. på kontoen var midlertidigt, var der ikke meget hun kunne gøre... fik da i det mindste det svenske SWIFT-nr... og HURRA for det :o Fik hende så også endeligt overbevist om at min rådgiver skulle lave det til mig og langt om længe booket en tid hos min rådgiver... Men får nu alligvel lavet det jävla ID-kort... ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu