Jay-tee Skrevet July 23, 2006 Rapporter Skrevet July 23, 2006 Hej hej. Er der mon nogen herinde, der pendler mellem Malmö og Lyngby, eller et andet sted på ruten Malmö-Kbh (via motorvejen) - og godt kunne tænke sig nogen at dele transportudgifterne med? Lige lidt praktiske oplysninger: Arbejdstid: 8-16, dog med enkelte afvigelser. Kan møde tidligere. Fra hvornår: uge 33 og frem Fra: Folkets park Til: Lyngby Bil: Ja
bozzen Besvaret July 24, 2006 Rapporter Besvaret July 24, 2006 Arbejder i Lundtofte, samme tider, kan være at jeg er intressered. Kør selv hver dag nu, bor vid Mobilia
Jay-tee Besvaret July 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 24, 2006 Det kunne da være fint, hvis vi kunne finde ud af noget samkørsel. Lundtofte - hvor ligger det? Jeg har forsøgt at slå det op på krak.dk, men så viser den et sted i midtjylland...?
bozzen Besvaret July 25, 2006 Rapporter Besvaret July 25, 2006 Det kunne da være fint, hvis vi kunne finde ud af noget samkørsel. Lundtofte - hvor ligger det? Jeg har forsøgt at slå det op på krak.dk, men så viser den et sted i midtjylland...? Det ligger lige efter DTU, ca 3-4 kilometer udenfor Lyngby centrum op mod Helsingør.. Sender et PM med mit telefonnummer, så kan vi høres af.
tommy_h Besvaret September 3, 2006 Rapporter Besvaret September 3, 2006 Vi er da også et par stykker som arbejder oppe i virum ved jeg :) Pendler atter igen på strækningen fra medio. oktober.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu