emre Skrevet July 23, 2006 Rapporter Skrevet July 23, 2006 hej med jer. plejer man ikke at få pladerne og fordonskaten samtidig?jeg fik pladerne men de har glemt at sende reg beviset.er der nogen der har været udsat for det?
larscph Besvaret July 23, 2006 Rapporter Besvaret July 23, 2006 plejer man ikke at få pladerne og fordonskaten samtidig?jeg fik pladerne Nej. men de har glemt at sende reg beviset.er der nogen der har været udsat for det? Nej. Bare rolig - hvis du lige har fået pladerne skal resten nok komme - men de sender det i hvert sit brev.
emre Besvaret July 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 23, 2006 ok tak for svaret---det er bare irreterende at jeg ikke har fået det, da jeg savner min bil.sender de plastic dimsen også med, som man skal sætte på pladen?
Nif Besvaret July 23, 2006 Rapporter Besvaret July 23, 2006 ok tak for svaret---det er bare irreterende at jeg ikke har fået det' date=' da jeg savner min bil.sender de plastic dimsen også med, som man skal sætte på pladen?[/quote'] Du behøver ikke at vente. Du kan printe et bevis ud på nettet når du tilmelder den i trafik. Det bare skal have med dig som bevis.
emre Besvaret July 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 23, 2006 ok det er godt har du et link som jeg kan få?:-)
larscph Besvaret July 23, 2006 Rapporter Besvaret July 23, 2006 ok det er godt har du et link som jeg kan få?:-) Tag et kig på www.vv.se - under fordon.
Peter H. Besvaret July 23, 2006 Rapporter Besvaret July 23, 2006 Du behøver ikke at vente. Du kan printe et bevis ud på nettet når du tilmelder den i trafik. Det bare skal have med dig som bevis. Det kan man ikke uden Reg beviset,man skal bruge kontrol coden for at påstille bilen :)
Nif Besvaret July 23, 2006 Rapporter Besvaret July 23, 2006 Det kan man ikke uden Reg beviset' date='man skal bruge kontrol coden for at påstille bilen :)[/quote'] Ups sorry, den havde jeg slet ikke tænkt på.
emre Besvaret July 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 23, 2006 ok så må vi vente indtil den kommer..det er mærkeligt at de ikke kommer samtidig...men der er ikke andet end at vente ha en god dag
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu