Jump to content

Recommended Posts

Besvaret

Ja, dagpleje findes i Sverige Og mht opskrivning .. så hurtigt som muligt ligsom alle andre steder :-) Det kommer meget an på den enkelte bydel, men anbefalingen kan kun være: asap..

Besvaret

asap....vil det sige allerede fra barnet fødes?:-D Jeg har forsøgt at søge under emnet Miriam, men det er noglegange ligesom at finde en nål i en høstak...og d er ikke altid man har tid til det :-) Hvis jeg har forstået korrekt skal man henvende sig direkte til den förskole man vil skrive sit barn ind på? Hvordan forholder det sig med dagpleje? hvor finder man noget info om det?

Besvaret
asap....vil det sige allerede fra barnet fødes?:-D Jeg har forsøgt at søge under emnet Miriam, men det er noglegange ligesom at finde en nål i en høstak...og d er ikke altid man har tid til det :-) Hvis jeg har forstået korrekt skal man henvende sig direkte til den förskole man vil skrive sit barn ind på? Hvordan forholder det sig med dagpleje? hvor finder man noget info om det?
Hmm en hurtigt søgning både på forskole og børnehave gav mig da ellers en masse svar!! At du ikke har tid tja hvis problem er det egentlig ? Kig lidt på det her link og skriv barnet op så hurtigt du kan. Så hvis du har født ville jeg gøre det nu ! http://malmo.se/stadsdelar/limhamnbunkeflo/forskolorgrundskolor/forskolor.4.33aee30d103b8f15916800042428.html
Besvaret

OK OK! jeg beklager meget at jeg tillod mig at stille et spørgsmål som man åbenbart kan finde flere svar på herinde!! Ligeledes at jeg ikke har så meget tid som nogle af jer andre, til at kigge flere LANGE tråde igennem for tilsidst at finde ud af at d ikke var lige det jeg skulle bruge! Anyways, tak til dem som trods alt har kunne holde ud at svare på mine spørgsmål uden at angribe med "SØGMASKINEN"!

Besvaret
OK OK! jeg beklager meget at jeg tillod mig at stille et spørgsmål som man åbenbart kan finde flere svar på herinde!! Ligeledes at jeg ikke har så meget tid som nogle af jer andre' date=' til at kigge flere LANGE tråde igennem for tilsidst at finde ud af at d ikke var lige det jeg skulle bruge! Anyways, tak til dem som trods alt har kunne holde ud at svare på mine spørgsmål uden at angribe med "SØGMASKINEN"![/quote']Vi er her allesammen frivilligt, og synes det er lidt træls at skrive de samme ting igen og igen. Det er vel ikke så svært at forstå? Hvis ikke du har tid til at sætte dig ind i tingene, så har du vel heller ikke tid til at flytte til Sverige. Jeg mener, det er jo ikke just en flytning fta St. Maglerød -> Roskilde. Det er et andet land, og kræver, sjovt nok, at man bruger tid på at sætte sig ind i forholdene. Vi hygger os ellers meget godt herinde, når vi lige får lov til at rasle med SØGEMASKINENTM i ny og næ ;)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...