moonpower Skrevet July 28, 2006 Rapporter Skrevet July 28, 2006 Er der mon nogen herinde, som kan anbefale os førstegangskøbere et attraktivt område, hvor vi kan købe hus, nybyggeri i eller omkring Malmø? - Og så er vi også på jagt efter et pålideligt ejendomsmægler-firma i denne sammenhæng... Håber der er nogen, der vil hjælpe...
BS Besvaret July 28, 2006 Rapporter Besvaret July 28, 2006 Nybyggeri holder jeg ikke øje med da det ikke er noget for mig men kig på www.hemnet.se En mægler jeg har haft gode erfaringer med er www.bulows.se:th2: Ellers brug din nye bedste ven, Søgefunktionen:th2:
Guest jxhab Besvaret July 28, 2006 Rapporter Besvaret July 28, 2006 Er der mon nogen herinde' date=' som kan anbefale os førstegangskøbere et attraktivt område, hvor vi kan købe hus, [u']nybyggeri i eller omkring Malmø? - Og så er vi også på jagt efter et pålideligt ejendomsmægler-firma i denne sammenhæng... Håber der er nogen, der vil hjælpe... Velkommen til. Som BS skriver, så er www.hemnet.se din bedste kilde til at finde huse.. Af mælgere kan jeg personligt anbefale Anna HD .. www.annahd.com .. Du kan se hvad hun har til salg derinde..
moonpower Besvaret July 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2006 Tak for jeres svar... Jeg er jo ret ny herinde, så jeg skal lige lære at bruge søgefunktion ordentligt. Jeg har været en tur forbi den der hemnet-side men UHA det er svært, når man kommer fra Sønderjylland og slet ikke er vant til det svenske sprog!!! Jeg ville næste hellere have den på engelsk eller tysk...! Men mon ikke man kan finde en dansk ejendomsmægler i Malmø, som kan rådgive os?
moonpower Besvaret July 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 29, 2006 HALLØJSA - jeg har lige fundet ud af, at man kan få en dansk version på hemnet-siden...... weeeeeee MIN DAG ER REDDET!
Nils Besvaret July 29, 2006 Rapporter Besvaret July 29, 2006 Når man er køber, kan man jo ikke vælge mægler, så må man jo tage den mægler, der nu en gang er på drømmehuset. Det med sproget løser sig sikkert hurtigt, når I har været igang lidt med at kigge - ordforrådet er i virkeligheden ganske begrænset blandt ejendomsmæglere. Ellers spørg. :)
Guest Trine Besvaret July 29, 2006 Rapporter Besvaret July 29, 2006 Men mon ikke man kan finde en dansk ejendomsmægler i Malmø' date=' som kan rådgive os?[/quote'] Jo der er flere faktisk, men du skal nok forvente at "betale for deres rådgivning". Om det så fremgår tydeligt af aftalen eller ej. Min erfaring er, de er dyrere end svenske mæglere. (Dette står selvfølgelig for egen regning, og jeg har absolut intet statistisk materiale der kan bekræfte mit udsagn.) Danbolig, EDC (Poul Erik Bech) og Mette Lykken er et par danske mæglere herovre.
Guest carspar Besvaret July 31, 2006 Rapporter Besvaret July 31, 2006 Det er meget vanskeligt at skulle köbe nyt hus Prolemet består i ar skaffe sig en grund. Nästen alle grunde bliver solgt til småhusfirmaer der så bygger huse til deres kunder. Vi har selv lige bestilt et nyt hus i malmö gennem Älvsbyhus se evt. under linken "Hvem bor i Lund" Der stod vi i kö for at köbe det. Men her er nogle link hvis i stadig vil forsöge at få et nybygget hus, sög efter byggefirmaer. http://www.byggahus.se/ se under länkguide/hustillverkere http://www.viivilla.se/ se under köpa-bygga hus/husfabrikantar Men hvis i selv vil bygge så skal i skrives op i kö til en grund hos Malmö kommune med mindre at i kan finde nogen som vil sölge en grund. I kan så stä i kö i kort eller lang tid, norkat lang tid i Malmö. Held og lykke
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu