leon Skrevet July 30, 2006 Rapporter Skrevet July 30, 2006 Hej Alle Ja efter en uge i Bulgarien kommer vi tilbage til Sturup kl 24.00 til en bil der ikke holder der!! Efter en masse sjov og ballade med politiet i lufthavnen, der ikke lige havde helt styr på at anmelde den stjålet i computeren, for da vi kom hjem kl 0230 det koster 1050 sek i taxa til Helsingborg, ligger der et brev fra politiet, at den er fundet i Malmø om onsdagen, vi kom hjem i går lørdag. Så vi ringer igen til politiet kl 0300 og de siger at vi da bare kunne have hentet den i malmø og vi spørger om den kan køre, hvilket det siger de ja til, lidt nedtur efter at have betalt over 1000 sek i taxa penge. Nå men så tager vi toget og taxa osv til malmø igen for at hente vores bil, der jo skulle kunne køre. Vi får udleveret en ledning på politi stationen der lige skulle monteres og noget med noget kortslutning. Jowjow tænker jeg, jeg er rimelig god til biler, mc osv. så vi tager endnu en taxa ud til bilen. Da vi kommer derud mangler forkofangeren, forskærmen hænger + en masse små skader. Tændingslåsen anlæg børnesæde osvosv mangler også. Ledningen kunne jeg godt finde ud hvor den ene ende skulle sidde, men ikke den anden. Jeg vidste nu heller ikke, hvad der ville ske hvis jeg fandt det sted den skulle hen, for tændings låsen var der jo ikke mere. Så vi tager da bare en taxa og et tog hjem igen. Nå men politiet har da sagt at de har begået et par fejl og at vi måske kan få dækket noget transport. Så jeg er pissesur og mangler nu et værksted der virkelig går bilen grundigt igennem for den har jo nok fået noget GAS. Kender i et godt Volvo værksted. Det er en ældre Volvo 855 t5 men derfor skal det squ spille alligevel. Mvh Leon
Nif Besvaret July 30, 2006 Rapporter Besvaret July 30, 2006 Det var da godt nok en nedtur at komme hjem til Håber i finder ud af det.
BS Besvaret July 30, 2006 Rapporter Besvaret July 30, 2006 Damn så uheldig kan man da ikke være!!! Altid noget de har fundet bilen. Også alligevel ikke. For bliver den bil nogensinde lavet ordentligt igen som den var? Jeg håber. Håber trods alt ferien var god.
leon Besvaret July 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 31, 2006 Håber lidt på den er totalskadet... Man ved jo aldrig hvad sådan en gang ræs kan betyde i det lange løb. Vi havde bare lige fået fikset en masse småting på den, så den var blevet rigtig fin.
BS Besvaret July 31, 2006 Rapporter Besvaret July 31, 2006 Ja egentlig er det at håbe på en total skade.
Homer Besvaret July 31, 2006 Rapporter Besvaret July 31, 2006 Håber lidt på den er totalskadet... Det kan vi da hurtigt arrangere... :D Kig forbi!!
leon Besvaret July 31, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret July 31, 2006 Ville gerne men den køre ikke så godt ;-) Hvad er reglerne egentlig herovre mhs. til hvor mange % af prisen den skal laves for, før den er totalskadet? Leon
Homer Besvaret July 31, 2006 Rapporter Besvaret July 31, 2006 Ville gerne men den køre ikke så godt ;-) Hvad er reglerne egentlig herovre mhs. til hvor mange % af prisen den skal laves for, før den er totalskadet? Leon For Folksam (hvor mine biler er forsikret) er det 50% (af "nybils"prisen) - ved ikke om det er generelt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu