BS Skrevet August 1, 2006 Rapporter Skrevet August 1, 2006 Så lad mig lige høre. Har en lille ting du skal have med :D Skriv en PB hvis du skal afsted efter 10/8-06
Futz Besvaret August 1, 2006 Rapporter Besvaret August 1, 2006 Så lad mig lige høre. Har en lille ting du skal have med :D Skriv en PB hvis du skal afsted efter 10/8-06 Ja sådan kommer de, flinke og smilende - og lige pludselig så: Franke - Du skylder mar pæænge !!! set før - pas på ;)
BS Besvaret August 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2006 Næ nej...det er helt uskyldigt. Har en 1 dollar seddel med et link til den her side hvor man tracer en dollar seddel. Så tænkte jeg den skulle da ikke lige dø her hos mig eller blive på Thule så det kunne være spas nok at få den ind i US igen. Ja kald ming bare tosset men sådan er jeg :D
Homer Besvaret August 1, 2006 Rapporter Besvaret August 1, 2006 Fruen skal derover den 25/8 (Seattle), og jeg er sikker på at den nok skal blive sat i omløb hvis hun slippes løs derovre...
BS Besvaret August 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 1, 2006 Fruen skal derover den 25/8 (Seattle)' date=' og jeg er sikker på at den nok skal blive sat i omløb hvis hun slippes løs derovre...[/quote'] Cool nok. Hvis hun vil have en US$ ganske for free imod at slippe den løs i Grunge'ens hjemby så skal hun være velkommen :D Bare hun registrere den på siden :D
Malezar Besvaret August 2, 2006 Rapporter Besvaret August 2, 2006 Jeg bor herover......så hvis du vil have sedlen sluppet fri i San Francisco så kast den i en kuvert og i postkassen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu