Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Jo tak' date=' det kunne jeg også finde. Men, kender du nogle modeller der er til at betale ? Altså, jeg kan jo sagtens undvære, men syntes det kunne være meget sjovt at ha' = gider ikke betale en formue for det[/quote'] Netto sælger indimellem nogen for et par hundrede og de virker fint!
Besvaret
Der er vist ikke distancemåler
Jeg har en skridt tæller:) så kan du supplere med den og få distancen med...
Besvaret
Hvordan måler den distancen ? Der er jo forskel på løb/gang - korte/lange skridt.
No idea.. den er meget simpel, hvis man står og hopper lidt med hoften tæller den skridt... har vel lagt en gennemsnitslængde ind vil jeg formode.
Besvaret
Hvordan måler den distancen ? Der er jo forskel på løb/gang - korte/lange skridt.
Kig evt. her: "Se hvor langt du har løbet eller gået. Denne model tæller hvor mange skridt du tager og omregner det til tilbagelagt distance, endvidere har den stopur og kaloriemåler. Skridttælleren sætter du fast i buksekanten eller i bæltet. Du indtaster din skridtlængde og evt. kropsvægt inden start. Du har herefter helt styr på distance, kalorier og træningstiden. " http://www.loberen.dk/?catalogitem_id=3801&page_id=3171&catalogcategory_id=3035
Besvaret
Sad lige og bladret Bilka kataloget igennem.. den her ligner noget du kan bruge... og prisen er da ganske fornuftig
Ja, det kunne sagtens være ok. Syntes måske ikke der er så meget grund til at smide 1500-2000 kr efter et super fancy ur, når jeg nu godt ved at min træning kun bliver sporadisk :-) Jeg tror jeg smutter i fields imorgen. Tak for hjælpen

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...