Guest Trine Skrevet August 4, 2006 Rapporter Skrevet August 4, 2006 Hejsa, Er der nogen der ved om man kan få et headset hvor der kan være 2 mobiler koblet på samtidig? Setup'et er en privat mobil og en arbejdsmobil i forbindelse med kørsel. Tænkte det var smart om man kunne koble begge telefoner på samme headset, det er lidt fjollet at siddde med en på hvert øre:) Det er begge Nokia og samme modelserie så det er ikke et issue. Jeg kan finde mange headset hvor begge modeller er kompatible, men så vidt jeg kan se står der "kun mulighed for een aktiv forbindelse af gangen". Aktiv forbindelse er det forbindelse/kontakt eller aktiv forbindelse som i aktivt opkald?? Anybody der har erfaring med denne problematik?
BS Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Uden at være 100% så tolker jeg en aktiv forbindelse som værende at headsettet er koblet på én telefon. Dvs. Ikke 2 telefoner samtidig. Lad høre når du finder ud af mere.
claus Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jeg er også næsten 100% sikker på at det ikke kan lade sig gøre, det skulle nemlig være noget af den sikkerhed der er indbygget i bluetooth , at man kun kan være en på ad gangen.....
Guest Trine Besvaret August 4, 2006 Rapporter Besvaret August 4, 2006 Jeg er også næsten 100% sikker på at det ikke kan lade sig gøre' date=' det skulle nemlig være noget af den sikkerhed der er indbygget i bluetooth , at man kun kan være en på ad gangen.....[/quote'] Hmm dumt.. Hvad siger I til denner her: "Voyager 510 Blutooth V 1.2 har multipoint-funktion (2 enheder kan tilsluttes samtidig) med en baseadapter (ekstraudstyr til levering i efteråret 2005) kan du overføre fordelene ved Bluetooth wireless teknologi til din fastnettelefon." Det er vel ikke til at misforstå??
Guest jxhab Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Hmm dumt.. Hvad siger I til denner her: "Voyager 510 Blutooth V 1.2 har multipoint-funktion (2 enheder kan tilsluttes samtidig) med en baseadapter (ekstraudstyr til levering i efteråret 2005) kan du overføre fordelene ved Bluetooth wireless teknologi til din fastnettelefon." Det er vel ikke til at misforstå?? Sejt den er sgu da smart! Det tror jeg godt jeg kan forklare hvorfor kan lade sig gøre. Normalt parrer man sit bluetooth headset med en telefon, men her parrer man sin telefon med basestationen og headsettet er koblet til basestationen, så derfor kan man sikkert vælge på headsetet hvilken telefon man vil besvare! Edit: Nu skriver de jo godt nok at det ene er en fastnet telefon.. Men der er nok ikke så meget andet at gøre end at tage fat i leverandøren. Ellers vil jeg gerne se den anden løsning med 2 headsets, ét i hvert øre ;)
claus Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Hmm dumt.. Hvad siger I til denner her: "Voyager 510 Blutooth V 1.2 har multipoint-funktion (2 enheder kan tilsluttes samtidig) med en baseadapter (ekstraudstyr til levering i efteråret 2005) kan du overføre fordelene ved Bluetooth wireless teknologi til din fastnettelefon." Det er vel ikke til at misforstå?? Jo netop som jens siger , en til mobil og en til fastnet, men ja ring til dem , for mener ikke det kan lade sig gøre....
Guest Trine Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Jo netop som jens siger ' date=' en til mobil og en til fastnet, men ja ring til dem , for mener ikke det kan lade sig gøre....[/quote'] Rolig nu, jeg har sendt en forespørgsel til dem igår....:)
claus Besvaret August 5, 2006 Rapporter Besvaret August 5, 2006 Rolig nu' date=' jeg har sendt en forespørgsel til dem igår....:)[/quote'] he he , jeg er da helt rolig :D , magter alligevel ikke de der bluetooth ting
Guest jxhab Besvaret August 7, 2006 Rapporter Besvaret August 7, 2006 Rolig nu' date=' jeg har sendt en forespørgsel til dem igår....:)[/quote'] Husk lige at skrive tilbage når du ved noget mere!
Jesper Lau Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 Her på kontoret har jeg et bluetooth headset som virker både med min fastnettelefon og mobilen. Uanset hvilken af telefonerne der ringer så trykker jeg bare på knappen på headsettet og så er der hul igennem. /Jesper
MissCath Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 Her på kontoret har jeg et bluetooth headset som virker både med min fastnettelefon og mobilen. Uanset hvilken af telefonerne der ringer så trykker jeg bare på knappen på headsettet og så er der hul igennem. /Jesper Hvad hedder det headset? Sådan et må jeg da eje.. Og hvilken fastnettelefon passer det til? Hvad sker der, når du forlader kontoret og fastnetten ikke kan finde sin BT-partner? Skal du så parre dem hver morgen?
Jesper Lau Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 GN 6210. Når jeg går fra kontoret så ryger forbindelsen efter ca. 15 meter. Når jeg kommer tilbage til kontoret trykker jeg lige på knappen på basestationen og kan igen bruge begge telefoner. Jeg aner ikke hvilke telefoner det passer til men det kan du måske finde på GN Netcom's hjemmeside eller på www.headset.dk /Jesper
MissCath Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 GN 6210. Når jeg går fra kontoret så ryger forbindelsen efter ca. 15 meter. Når jeg kommer tilbage til kontoret trykker jeg lige på knappen på basestationen og kan igen bruge begge telefoner. Jeg aner ikke hvilke telefoner det passer til men det kan du måske finde på GN Netcom's hjemmeside eller på www.headset.dk /Jesper Fed konfiguration - jeg går straks på jagt... :th2:
Gio Besvaret August 10, 2006 Rapporter Besvaret August 10, 2006 GN 6210. Når jeg går fra kontoret så ryger forbindelsen efter ca. 15 meter. Når jeg kommer tilbage til kontoret trykker jeg lige på knappen på basestationen og kan igen bruge begge telefoner. Jeg aner ikke hvilke telefoner det passer til men det kan du måske finde på GN Netcom's hjemmeside eller på www.headset.dkFor de dovne: http://www.headset.dk/headset/default.asp?page=188 ;)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu