Jump to content

Psykopat bilist ved broen

Recommended Posts

Guest ThomasO
Skrevet

....da jeg kørte imod Danmark Lørdag omkring kl. 16:25, der kom der en sølvfarvet V70 imod mig, :eek: i det venstre spor ved brobizz siden. Milde kineser en blødning.... blinkende lygter fik ham ikke til at vige en meter, og længere tilbage fik han den store blinketur af busser og meget andet. Var der andre der så ham? Simpelthen en vending ved betalingsanlægget, og så retur imod Limhamn, iskoldt imod trafikken på motorvejen...... de kører sgu mærkeligt herovre.....

Besvaret

Well, min kæreste mødte ham også..... - hun var pænt rystet da hun ringede til mig lige efter psykopaten var kørt forbi..... Hun mødte ham kort efter betalings anlæget, og fortalte også at bilisten var total kold!

Besvaret

Hvad faen sker der oppe i hovedet på folk:scared: Ham er sku da så dum at han sikkert har glemt at trække vejret og derfor fået ALT for lidt ilt til hjernen, ellers gør man de ikke sådan noget:rolleye:

Besvaret

utroligt! For han kunne jo sikkert godt få lov at vende rundt og køre ud mod Limhamn via den rigtige vej, hvis han lige snakkede med personalet..

Besvaret
bare et lille spørgsmål; er der ingen der ringer til politiet i sådan et tilfælde' date=' eller er det bare for 'stikker-agtigt' ?![/quote'] nej det synes bestemt ikke er særlig stikker agtigt, jeg ville i hvert fald ringe..
Guest ThomasO
Besvaret

Jeg havde tænkt mig at ringe til broen, og bede dem kigge billederne igennem på deres kameraer kl. 16:25 og frem. Har de et godt billede med nummerpladen, er sagen næsten afgjort.

Besvaret
Jeg havde tænkt mig at ringe til broen' date= og bede dem kigge billederne igennem på deres kameraer kl. 16:25 og frem. Har de et godt billede med nummerpladen, er sagen næsten afgjort.
Han lever vel stadig tilbage i de gode gamle dage hvor man kørte i den "forkerte" side af vejen :fight:
Guest ThomasO
Besvaret

Det er 2 gang jeg ser det..... herovre altså. Den allerførste gang vi var ovre og kigge på bolig herovre, der mødte vi en der kom blæsende op imod os - op ad rampen som man kører ned af ved bauhaus - over motorvejen - imod E4. Altså ham må være kommet nede fra Motorvejen et sted, fra den forkerte side. Bilisten bag os var mere snu, han stilte sin bil (4x4) på tværs, og tvang den anden til at vende om.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...