Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej, Jeg er netop flyttet til adresse på Föreningsgatan tæt på Skt. Pauli kirken og har derfor prøvet at ansøge om boendeparkering. Gatukontoret oplyser, at der ikke er nogle og henviser til P-Malmø, som "har" de pladser. Grundet kø henviser P- Malmø til parkeringenomking kunsthøjskolen, hvor der kun er en lille kø som nok tager et par måneder!!! og iøvrigt ligger 400-500 meter fra min bolig!! Tilsyneladende intet at få i hele Rörsjöstaden. HJÆLP. Hvad kan jeg gøre anden end at betale 10 kr/time for at parkerer på gaden og dermed omkring 2500 kr om måneden!! Jeg er selvfølgelig indstillet på at skulle gå noget efter bilen, men hvilke muligheder har jeg. Håber virkelig, at I kan hjælpe. mvh, Christian:sad:

Guest carspar
Besvaret

Der plejer da at väre noget der hedder boendeparkering til en meget billigere pris i Malmö en de 10 kr pr. time. Der er normalt 2 knapper på p-automaten hvoraf den ene er boendeparkering. Hos kommunens stadsdelskontor kan du få en tilladelse som sättes i ruden. Så tager du en p-billet med beondeparkering ud af automaten da den gälder sammen med tilladelsen fra kommunen. Men jeg ved ikke om det gälder jeres bydel?

Besvaret

Hej Caspar, Tak for dit svar. Det tror jeg desværre, at jeg har prøvet. De henviser til Gatukontoret, som så kan oplyse, at der ikke er flere boendeparkering ledige. Jeg havde fået det indtryk, at alle beboere kan få en boendeparkering og så er det efter først til mølle princippet, men tilsyneladende er der er maximalt antal pr områder / parkeringspladser. Jeg er meget interesseret i at høre, om andre genkender dette problem og hvad man i så fald kan finde på af løsninger!??? mvh, Christian

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...