Jump to content

Søens Formel 1 / Ferrari er i havnen (Malmö)

Recommended Posts

Besvaret

De er seriøst onde... :th2: Jeg har været ombord på to magen til, for nogle år siden, da jeg var i Frankrig og sejle kapsejlads med min egen 28 fods katamaran. Tro på at vores "kat" så lille ud ved siden af dem!! Too bad - at min svigerinde ikke kunne skaffe mig en tur på dem, nu de er i nærheden, fordi hun ikke selv kunne komme med. :cry:

Besvaret
Fedt...! - Tusind tak for turistinfo-tippet. Det skal bare ses.
Your welcome :) At det regner gør ingenting, når man bor på Västra Hamn - jeg kan se "løbet" fra min sofa ;)
  • 1 year later...
Besvaret

Een er tilbage på Sundet...

Hvis man vil se noget ekstraordinært, gæster nogle af verdens hurtigste sejlbåde i denne week-end Malmö.
Der drøner en enkelt rundt derude igen nu - ud for VH ;)
Guest Supermule
Besvaret

Ja, ærgeligt de ikke sejler i den dyre ende af sundet........:lol: Ellers kunne jeg jo se det fra MIN sofa.....Såfremt jeg flyttede den ned på havnen i Skanör.....:)

Besvaret

www.aktivmera.se havde et arrangement...

De er seriøst onde... :th2: Jeg har været ombord på to magen til, for nogle år siden, da jeg var i Frankrig og sejle kapsejlads med min egen 28 fods katamaran. Too bad - at min svigerinde ikke kunne skaffe mig en tur på dem, nu de er i nærheden, fordi hun ikke selv kunne komme med. :cry:
Det var www.aktivmera.se som havde arrangeret noget sejlads. De har pendlet med rib-bådenen mellem VH og F1'eren hele dagen med "turister". Vildt...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...