Guest Mogens Skrevet August 12, 2006 Rapporter Skrevet August 12, 2006 Hvis man vil se noget ekstraordinært, gæster nogle af verdens hurtigste sejlbåde i denne week-end Malmö. Man kan pt. se dem ligge ved kajen bag Dockan og senere på week-end'en skal der dystes lige uden for havnen. Det bør man se ! www.skane.se/templates/page.aspx?id=148587 www.nokiaoopscup.com
Smølfine Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 De er seriøst onde... :th2: Jeg har været ombord på to magen til, for nogle år siden, da jeg var i Frankrig og sejle kapsejlads med min egen 28 fods katamaran. Tro på at vores "kat" så lille ud ved siden af dem!! Too bad - at min svigerinde ikke kunne skaffe mig en tur på dem, nu de er i nærheden, fordi hun ikke selv kunne komme med.
Gio Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 De er seriøst onde..."Onde" er netop ordet...især når min sejlererfaring består af Øresunds-futten-rundt i en eks-kærestes Granada 24 :th2:
Jakob F Besvaret August 12, 2006 Rapporter Besvaret August 12, 2006 Tak for tipset. Fedt...! Tusind tak for turistinfo-tippet. Det skal bare ses. Den liga kan jeg vist heller ikke være med i med min IF'er....
Guest Mogens Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Fedt...! - Tusind tak for turistinfo-tippet. Det skal bare ses. Your welcome :) At det regner gør ingenting, når man bor på Västra Hamn - jeg kan se "løbet" fra min sofa ;)
Peter H. Besvaret August 13, 2006 Rapporter Besvaret August 13, 2006 Your welcome :) At det regner gør ingenting, når man bor på Västra Hamn - jeg kan se "løbet" fra min sofa Gris..:):) Det vand jeg kan se er fra ringsöen og der er sku ingen sjove både:flov:
Guest Mogens Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Een er tilbage på Sundet... Hvis man vil se noget ekstraordinært, gæster nogle af verdens hurtigste sejlbåde i denne week-end Malmö. Der drøner en enkelt rundt derude igen nu - ud for VH ;)
Guest Supermule Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 Ja, ærgeligt de ikke sejler i den dyre ende af sundet........ Ellers kunne jeg jo se det fra MIN sofa.....Såfremt jeg flyttede den ned på havnen i Skanör.....:)
Guest Mogens Besvaret September 1, 2007 Rapporter Besvaret September 1, 2007 www.aktivmera.se havde et arrangement... De er seriøst onde... :th2: Jeg har været ombord på to magen til, for nogle år siden, da jeg var i Frankrig og sejle kapsejlads med min egen 28 fods katamaran. Too bad - at min svigerinde ikke kunne skaffe mig en tur på dem, nu de er i nærheden, fordi hun ikke selv kunne komme med. Det var www.aktivmera.se som havde arrangeret noget sejlads. De har pendlet med rib-bådenen mellem VH og F1'eren hele dagen med "turister". Vildt...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu