Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Undskyld' date=' den fatter jeg ikke!![/size']
Hvis du går ind i ordlisten over "lumske ord" og slår "kuk" op på svensk....
Besvaret

Har en god ven der arbejder der og jeg tænkte jeg ringer lige og siger tak for dagens grin :-) Og som han sagde så er de så "stive" i Sverige, så de måtte ikke lancere den her under det navn :D

Besvaret
Har en god ven der arbejder der og jeg tænkte jeg ringer lige og siger tak for dagens grin :-) Og som han sagde så er de så "stive" i Sverige, så de måtte ikke lancere den her under det navn :D
:lol: Det er sgu da ærgeligt de fik det checket hos en svensk kyndig inden lancering....
Besvaret
Låda utan potatis = LUP-låda Det kunne vel gå an - selv i det "stive" Sverige - ikk'?
Nogle ville måske foretrække en PotLåda/Kasse. Indholdet tør jeg ikke gisne om. Men muligvis en hel del kartofler... er det helt skævt? :p
Besvaret

Åh jeg ler! *må bryde ud i sang* ♪ Hvor kassen dog er frisk og stor, kuk-kuk, kuk-kuk, fallera. I måneskin er smukt at gå, kuk-kuk, kuk-kuk, fallera. I skov ved solskin ligeså, kuk-kuk, kuk-kuk, fallera. Af kukkeren jeg vide får, hvor mange kys og leveår. Kuk-kuk, kuk-kuk, fallera, kuk-kuk, kuk-kuk, fallera. ♪♪ :laugh:Pict0027.JPG

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...