BS Skrevet August 23, 2006 Rapporter Skrevet August 23, 2006 Skal bruge en alarm til min bil. Snakkede med forsikringen ang. alarm og de sagde den skulle være godkendt. Er der nogen der kender til forhandlere af disse og gerne montering også? Nogen anbefalinger?
Peter H. Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Skal bruge en alarm til min bil. Snakkede med forsikringen ang. alarm og de sagde den skulle være godkendt. Er der nogen der kender til forhandlere af disse og gerne montering også? Nogen anbefalinger? Det de mener er at der skal väre start spär i bilen... :):)
BS Besvaret August 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 23, 2006 Det de mener er at der skal väre start spär i bilen... :):) Ja men ved indbrud er der nedsat selvrisiko hvis der er monteret en godkendt alarm. Derudover synes jeg det er rart med et larme monster hvis nogen hopper indenfor i min bil. Forhåbenlig for den tyvene til at stikke af. P-pladsen derhjemme er lige neden for mit vindue så jeg hører denhelt sikkert! Men start spær er der jo ab fabrik?
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Ja men ved indbrud er der nedsat selvrisiko hvis der er monteret en godkendt alarm. Derudover synes jeg det er rart med et larme monster hvis nogen hopper indenfor i min bil. Forhåbenlig for den tyvene til at stikke af. P-pladsen derhjemme er lige neden for mit vindue så jeg hører denhelt sikkert! Men start spær er der jo ab fabrik? Hvilken forsikringselskab har du ?
BS Besvaret August 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 23, 2006 Hvilken forsikringselskab har du ? Ik noget endnu. Men det var Läns jeg undersøgte hos da jeg har min indbo hos dem i forvejen.
Guest jxhab Besvaret August 23, 2006 Rapporter Besvaret August 23, 2006 Ik noget endnu. Men det var Läns jeg undersøgte hos da jeg har min indbo hos dem i forvejen. Ok.. Jeg spurgte nemlig også omkring det med alarm hos trygghansa, det var de rimlig kolde over for =)
BS Besvaret August 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 23, 2006 Ok.. Jeg spurgte nemlig også omkring det med alarm hos trygghansa' date=' det var de rimlig kolde over for =)[/quote'] Jeg kan ikke huske om det var i forbindelse med mer forsikring eller om det var i den alm også? Men det hører jeg om igen når bilen er blevet reg. synet imorgen. For den ellers rare forsikringsdame kunne ikke se noget som helst om bilen andet end mærke og model. Derfor tager jeg heller ikke hendes pris for gode vare :D
ole Besvaret August 24, 2006 Rapporter Besvaret August 24, 2006 Jeg synes at vi fik nedsat Självrisk ved Stöld med en alarm, som vi monteret efter først indbrud i bilen hos läns Vi fik en defa alarm hos lundalarm, og et papir på montering til läns. Den virker fint i nu efter 2 år, og ingen indbrud.
Guest carspar Besvaret August 24, 2006 Rapporter Besvaret August 24, 2006 Jeg har god erfaring med dette firma. http://www.lundalarm.com/
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu