Kraemmer Skrevet August 27, 2006 Rapporter Skrevet August 27, 2006 Hej! Er der nogen herinde der har erfaring med at skifte en pære i forlygten i en A4 fra 2004? jeg har løsnet de to skruer øverest på lygten, men lygtehuset sidder stadig fast. Det kan dog rokkes nu, men jeg vil ikke bare flå det ud. Er der andet der skal løsnes? Lars
Guest Trine Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Hej! Er der nogen herinde der har erfaring med at skifte en pære i forlygten i en A4 fra 2004? jeg har løsnet de to skruer øverest på lygten, men lygtehuset sidder stadig fast. Det kan dog rokkes nu, men jeg vil ikke bare flå det ud. Er der andet der skal løsnes? Lars Jeg har ikke gjort det selv, men har set en mekaniker gøre det. Han har en speciel nøgle til en skrue der sidder nede i bunden af lygten. Det var en A4 fra 2001 med xenon..
Kraemmer Besvaret August 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2006 Jeg har ikke gjort det selv' date=' men har set en mekaniker gøre det. Han har en speciel nøgle til en skrue der sidder nede i bunden af lygten. Det var en A4 fra 2001 med xenon..[/quote'] Ja, man skal sikkert til autoriseret værksted for at skifte en simpel pære...
Guest Trine Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Ja' date=' man skal sikkert til autoriseret værksted for at skifte en simpel pære...[/quote'] Min personlige vurdering er: Hvis det tager en autoriseret mekaniker 15 min at skifte min pære. En fyr som har gjort det en milliard gange før.... så har jeg ikke mod på at kaste mig ud i det.. (og jeg har ellers god træning i pæreskift fra min tid som servicemedarbejder hos Shell:)) Men DinBil tager 300 sek ca for at skifte en pære. Hvor pæren koster 29,5.... jeg har med held fået et par skiftet gratis hos Motorcenter Skurup..
Kraemmer Besvaret August 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2006 Min personlige vurdering er: Hvis det tager en autoriseret mekaniker 15 min at skifte min pære. En fyr som har gjort det en milliard gange før.... så har jeg ikke mod på at kaste mig ud i det.. (og jeg har ellers god træning i pæreskift fra min tid som servicemedarbejder hos Shell:)) Men DinBil tager 300 sek ca for at skifte en pære. Hvor pæren koster 29,5.... jeg har med held fået et par skiftet gratis hos Motorcenter Skurup.. Ja, og jeg skal alligvel til DinBil for at få kodet nøglen om og have service... så mon ikke jeg bare skal slå det hele sammen.
BS Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Ja' date=' og jeg skal alligvel til DinBil for at få kodet nøglen om og have service... så mon ikke jeg bare skal slå det hele sammen.[/quote'] Overvej seriøst om du ønsker at benytte Din bil (i malmø går jeg ud fra?) Prøv og søg på Din bil herinde og læs skræk historier derfra. Der står også hvilke andre værksteder der kan vælges imellem. Blot et råd da de ikke kender betydningen af service Personligt bruger jeg dette værksted med succes
Peter H. Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Hej! Er der nogen herinde der har erfaring med at skifte en pære i forlygten i en A4 fra 2004? jeg har løsnet de to skruer øverest på lygten, men lygtehuset sidder stadig fast. Det kan dog rokkes nu, men jeg vil ikke bare flå det ud. Er der andet der skal løsnes? Lars Det er meget nemt du mangler bare den sidste der er 3 i det hele :):)
Kraemmer Besvaret August 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 27, 2006 Overvej seriøst om du ønsker at benytte Din bil (i malmø går jeg ud fra?) Prøv og søg på Din bil herinde og læs skræk historier derfra. Der står også hvilke andre værksteder der kan vælges imellem. Blot et råd da de ikke kender betydningen af service Personligt bruger jeg dette værksted med succes Har faktisk hørt at de ikke er så gode... Perfekt med et godt alternativ... dem ringer jeg til i morgen!
Malezar Besvaret August 27, 2006 Rapporter Besvaret August 27, 2006 Der er 4 skruer der skal løsnes. De to øverste, men dernæst er der også en på hver side. De er lidt svære at se så sørg for masser af lys. Når de er løsnet kan du tage hele lygtehuset ud, selvom du kan nøjes med at hive de halvt ud. Så tager låget af bagsiden og kan derefter løsne de to klamper der holder pæren. Har selv skiftet et par stykker igennem tiden. ;)
Zenia Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 Hvor kan man få skiftet pære (forlugte) på en A4? Det skal ikke være hos Din Bil eller Peter AutoHaus...
Sune Besvaret September 29, 2007 Rapporter Besvaret September 29, 2007 http://www.audi.se/audi/se/se2/tools/Partnersearch_new.html
Thomas Besvaret September 30, 2007 Rapporter Besvaret September 30, 2007 Hvor kan man få skiftet pære (forlugte) på en A4? Det skal ikke være hos Din Bil eller Peter AutoHaus... Det kan jeg skam gøre for dig, du skal bare selv have pæren med!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu