Dandanell Skrevet August 29, 2006 Rapporter Skrevet August 29, 2006 Hej :) Vi skal flytte fra Malmö centrum til Djupadal/Limhamn pr. 1. okt. og vi vil høre, om der er nogen som har benytte et svensk flyttefirma, som kan anbefales? Og evt. pris?!? Rigtig god dag :th2: Iben & Thomas
Homer Besvaret August 29, 2006 Rapporter Besvaret August 29, 2006 www.nettoflytt.se - billige, gode og kan absolut anbefales!
Dandanell Besvaret August 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret August 29, 2006 Tusind tak for tippet www.nettoflytt.se - billige' date= gode og kan absolut anbefales!
CAC Besvaret September 17, 2006 Rapporter Besvaret September 17, 2006 kan de også bruges når man flytter til Malmø fra DK?
Dandanell Besvaret September 18, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 18, 2006 Det er jeg ikke klar over, da jeg har fået anbefalet firmaet af en anden herinde...... beklager :o kan de også bruges når man flytter til Malmø fra DK?
Mic Besvaret September 18, 2006 Rapporter Besvaret September 18, 2006 Jeg har benyttet dem ved flytning fra Valby til Malmö og Malmö-Malmö, så det kan godt lade sig gøre. Begge gange var det meget billigt.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu