Jump to content

Recommended Posts

Skrevet
:scared: Hmm har brugt siden godt og grundigt og må takker alle for deres insats, nice very nice.... ros til alle lige en lille sag som jeg er havnet i. jeg har fundet drømme lejligheden i annestad og flytte klar til jan-07 men den med finansering volde lidt besværre. Provinsbanken vil have jeg har en svensk cpr før de godkende mig og jeg kan ikke få cpr før jeg flytte til sverige, WHAt TO DO? jeg har lagt selv udbetalingen som er 10% og vil låne resten hos provinsbanken... hva gøre man >>>>???? Kan man låne i DK og skifte over igen til provinsbank når man flytte til sverige??? lidt dyrt men ser ikke noget som helst udvej... HELP ønskesssssss.
Besvaret

Er det Skånes provinsbank? Det skal de sgu!!! Det lyder til din rådgiver er lidt "grøn". Prøv at søg i banktrådene herinde, jeg mener der er nævnt en rådgiver ved navn der måske kan hjælpe sin strandede kollega. Jeg har kun kontakter i Nordea desværre.

Besvaret

Jeg synes også, at det lyder lidt mærkeligt. Jeg fik i hvert fald uden problemer et lån i Nordea (i Sverige) inden jeg var flyttet herover. Bankrådgiveren satte bare et midlertidigt personnr. på, som så blev rettet, da jeg fik det rigtige.

Besvaret
Jeg synes også' date=' at det lyder lidt mærkeligt. Jeg fik i hvert fald uden problemer et lån i Nordea (i Sverige) inden jeg var flyttet herover. Bankrådgiveren satte bare et midlertidigt personnr. på, som så blev rettet, da jeg fik det rigtige.[/quote'] Mine forældre gjore det samme i SEB, så det burde ikke være noget problem ?
Besvaret

Du kan jo forelægge din bankrådgiver at SEB og Nordea uden videre kan give dig den service:) Og se hvad hun siger..

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...