Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Jeg har lige ringet til Bredbåndsbolaget for at høre om de kunne oprette en ADSL forbindelse til huset jeg har købt og overtager 2. oktober. Det kunne ikke lade sig gøre uden svensk personnummer. Jeg flytter først til Malmø en gang i det nye år. Nogle forslag til hvordan jeg løser problemet ?

Besvaret

manglende CNR.NR. Hmm har også samme problem selv, jeg flytte også først til jan07, men min bank fra DK har kontaktet provinsbanken de vil oprette min lån/finans på min DK-cpr nr. til jeg flytte og få det rettet til Svensk cpr. nr. kan du ikke snakke med ADSL firmaet at de skal bruge din danske forløbig til du får din svenske , eller bruge en fake svensk cpr til du får din rigtig svensk cpr.? held og lykke

Besvaret

ok, tak for svarene. Jeg har nu tegnet abonnement hos Telia, da jeg ikke var helt tændt på ideen med at oprette et falsk personnummer. Telia ville have 3000 kr i depositum, hvilket jeg er gået med til. De andre udbydere vi snakkede med var hverken til at hugge eller stikke i. Der er 18mdr´s bindingstid hos Telia, hvis man skal have deres billigste tilbud. Lige i overkanten, men nu æder jeg det i mig. /Morten

Besvaret

der er forskel på falsk person nummer, og et fiktivt ;-) de gør det ofte her i sverige, Når du skal tilmeldes strøm til hus/lejlighed skal du osse bruge et person nummer, men du klarer dig måske uden strøm? og venter til du modtager dit person nummer? ;-) Det fungerer på samme måde når du får et nyt telefon nummer, så giver man det til tandlæger/arbejdsgivere også videre, der er ikke mere i det ;-)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...