Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

jeg sidder og kigge på denne herlighed, men har dog ikke erfaring med den type bil... nogen som kender til roadster typen , postiv/negativ??:fight:smart roadster Cab 82 HK A/T Årsmodell: 2003 Mil: 3.400 ?mener det 34000km Färg: Ljgråmet ????? hva betyder Fårg Fordonstyp: Cab Växellåda: Automatisk Drivmedel: Bensin Pris: 129.900

Besvaret

Du har ret i at 3400 mil er = 34000km Färg udtales noget i stil med færj og betyder farve som i dette tilfælde er Lys grå metalic. Kender ikke bilen men umiddelbart tiltaler den mig ikke.

Besvaret
jeg sidder og kigge på denne herlighed, men har dog ikke erfaring med den type bil... nogen som kender til roadster typen , postiv/negativ??:fight:
Kender ikke modellen som sådan, men det er da klart en sommerbil. Jeg ville ikke køre i den om vinteren. Personlig ville jeg hellere købe en Miata/MX-5. Bedre køreegenskaber, størrere motor, bedre gensalgsværdi.
Besvaret
Kender ikke modellen som sådan, men det er da klart en sommerbil. Jeg ville ikke køre i den om vinteren. Personlig ville jeg hellere købe en Miata/MX-5. Bedre køreegenskaber, størrere motor, bedre gensalgsværdi.
Nu har vi haft begge modeller og en Mx-5 har ikke bedre køreegenskaber ind en Smart.. Den har ESP så jeg ville ikke väre bange for at köre i den om vinteren.. Og husk at se om de har fået lavet 40.000 km service sor det er lidt dyrt.. Ps det har vores :):)
Besvaret
Nu har vi haft begge modeller og en Mx-5 har ikke bedre køreegenskaber ind en Smart.. Den har ESP så jeg ville ikke väre bange for at köre i den om vinteren.. Og husk at se om de har fået lavet 40.000 km service sor det er lidt dyrt.. Ps det har vores :):)
Nej, en MX-5'er er sikkert ikke bedre end en Smart ?? :flov: Er det fordi du tilfældigvis ikke har en MX-5'er til salg, men "kun" en Smart ? Nå men, jeg er ligeglad, det er ikke mig der skal ha' bil, men jeg ved godt hvad jeg ville vælge
Besvaret
Nej, en MX-5'er er sikkert ikke bedre end en Smart ?? :flov: Er det fordi du tilfældigvis ikke har en MX-5'er til salg, men "kun" en Smart ? Nå men, jeg er ligeglad, det er ikke mig der skal ha' bil, men jeg ved godt hvad jeg ville vælge
Hvis du nu ser lidt på det link CAC smed op,så ser du at Handling så den 5 ud af 5,så behöver jeg vel ikke at sige mere..:):) Ps tror også man skal pröve bilerne, för man sir om man vil ha den ene eller den anden...
Besvaret
jeg sidder og kigge på denne herlighed, men har dog ikke erfaring med den type bil... nogen som kender til roadster typen , postiv/negativ??:fight:smart roadster Cab 82 HK A/T Årsmodell: 2003 Mil: 3.400 ?mener det 34000km Färg: Ljgråmet ????? hva betyder Fårg Fordonstyp: Cab Växellåda: Automatisk Drivmedel: Bensin Pris: 129.900
Overvej hvilke alternativer der findes: http://www.blocket.se/vi/9036124.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/8845210.htm?ca=23_11_s http://www.blocket.se/vi/9172433.htm?ca=23_11_s Jeg vil helt klart mene du får mere bil for pengene ... hvis det altså er denne type bil man vil ha'. Desuden findes der hardtop til både MR2 og MX-5.
Besvaret
Jeg vil helt klart mene du får mere bil for pengene ... hvis det altså er denne type bil man vil ha'. Desuden findes der hardtop til både MR2 og MX-5.
Jeg er tilbøjelig til at være enig med MC manden. Smart'en er legetøj og nok mest egnet som en ekstra "for-sjov-bil". MX-5 eller MR2 bliver heller ikke nogensinde en rigtig bil - se bare på bagegerumskapacitet :thumbdown Den referede MR2 har (forholdsvis) mange mil på tælleren ... Prøv i øvrigt at se på venstre bagskærm - har den ikke en lidt anden nuance end resten af venstre side? Den nyeste MX-5 har ligeledes kørt et pænt stykke vej ...
Besvaret
Den referede MR2 har (forholdsvis) mange mil på tælleren ... Prøv i øvrigt at se på venstre bagskærm - har den ikke en lidt anden nuance end resten af venstre side? Den nyeste MX-5 har ligeledes kørt et pænt stykke vej ...
Jeg er helt enig i at de har kørt længere, men modsat Smart'en, så har de ikke en turbo motor på 698 ccm !!!
Besvaret

Smart Roadster MC-manden tak for hjælpen, jeg har haft både MR2 og en mX5 dog lidt ældre årgang, men synes MR2 er ikke lige noget man skal bruge mere end at vise det frem, den er ikke særlig behageligt at køre i. men til gengæld Mx5 vr fint bare det med man skal køre i en telt 7mdr af året er ikke lige smart, hehe man tak, jeg har kigget på alle sammen og har ikke bestemt mig endnu , det er vel at prøve sig frem..

Besvaret

hmmm nope har ikke noget betydning for mig da jeg skal ikke bestille et helt nyt fra fabrikken af. men jo det har jeg set en nettet at Smart Roadsteren laves ikke mere... thanks for info

Besvaret
hmmm nope har ikke noget betydning for mig da jeg skal ikke bestille et helt nyt fra fabrikken af. men jo det har jeg set en nettet at Smart Roadsteren laves ikke mere... thanks for info
MR2'eren importeres ikke længere til Sverige. Det er iøvrigt den eneste MR2 model der har været importeret. Alle andre er importbiler (altså, fra et andet land hvor de tidligere har været registreret)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...