CAC Skrevet September 9, 2006 Rapporter Skrevet September 9, 2006 Jeg overvejer at anskaffe mig sådan en Garmin Nüvi 360, da den tilsyneladende får de bedste testscores rundt omkring. Jeg ville dog lige høre om der er nogen der ved om enten Garmin eller TomTom er ved at sende en nyere model på markedet i løbet af de næste 2 måneder, fordi så kunne det jo være at jeg skulle vente lidt med at købe en GPS?
Carwash Besvaret September 9, 2006 Rapporter Besvaret September 9, 2006 Tomtom tomtom 6 sku være ude den 30.08.2006 http://www.tomtom.com/news/category.php?ID=4&NID=291&Language=1&TT=79uesjd6ain9k7ekvo9ldl9gp6
Nysted Besvaret September 10, 2006 Rapporter Besvaret September 10, 2006 Jeg ville stemme på Garmin til en hver tid, har selv en nuvi 350 og har ikke haft nogen problemer med den. Super nem at betjene, god skærm og så mister den kun signal når man kører i tunneller.
ATECH2 Besvaret September 15, 2006 Rapporter Besvaret September 15, 2006 Har også en Nüvi 350'er - og er super tilfreds. Nem at betjene, super nøjagtig - uden alt for mange pop-smarte settings man alligevel ikke udnytter. Opdatering via et lille PC baseret program som selv kan finde opdaterings-filerne på Garmin.com - så slipper man for alt bøvlet med at det ikke virker bagefter Garmin kommer med små gode programrettelser jævnligt, selvf. u/b. Har tilkøbt TMC, så kan man også - i nogle lande - køre uden om div. trafikuheld m.m. Det er også forholdsvist nemt at tilføje egne POI - via sin PC. Og prisen har jo fået et gok nedad - suk, efter at jeg købte Tommy
Trine&Thomas Besvaret September 15, 2006 Rapporter Besvaret September 15, 2006 Hej ATECH2 Jeg har selv lige været på udkig efter en GPS enhed og efter lidt undersøgelser valgte jeg en TOMTOM One (Scandinavia) idet den var væsentlig billgere end de tilsvarende konkurrenter, men dog klarede sig fint i forskellige tests. Efter godt 2 måneders brug er jeg meget tilfreds med dimsen. Jeg har kun en gang oplevet at den ikke planlagde en optimal kurs (selvom jeg efterfølgende er kommet i tvivl om dens alternative rute måske egentlig er hurtigere, hvis man tager højde for trafiksituationen på den tid af morgenen) Den finder hurtigt forbindelse, har omkring 2 timer brugstid på batt. (billader medfølger) og dækker skandinavien på husnummerniveau. Derudover er der ingen ekstra ting- hvilket jeg heller ikke ville betale for. mvh Thomas K
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu