Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Ja. så kan jeg også melde mig til flokken, der har haft indbrud. skulle bare være hjemme i en halv time, før jeg skulle afsted igen, så jeg gad ikke køre bilen ned i garagen. havde ikke forestillet mig, at nogen ville smadre min bilruden ved højlys dag. Jeg tog fejl. heldigvis havde de kun tagen GPS'en, og havde lade tasken med mobil, punge og hele molevitten ligge. en lille pige i nabolaget havde set 2 knægte på ca. 17 år stikke af på en rød knallert,:fight: og hun fortalte at de tog benene på nakken da alarmen gik i gang. havde nok ikke regnet med at en bil fra 97 indehold sådan smart udstyr :) har det nok lige som alle dem der sad og så Rudy Frederiksen den anden dag, men jeg skal nok lade være med at starte en underskrift indsamling. Er på en måde glad for at jeg ikke dukkede op mens de var i gang Nå, men man kan ikke vinde hver gang, så livet må bare gå videre :scared: ved i om forsikringen også dækker min GPS???????????????

Besvaret
Ja. så kan jeg også melde mig til flokken, der har haft indbrud. skulle bare være hjemme i en halv time, før jeg skulle afsted igen, så jeg gad ikke køre bilen ned i garagen. havde ikke forestillet mig, at nogen ville smadre min bilruden ved højlys dag. Jeg tog fejl. heldigvis havde de kun tagen GPS'en, og havde lade tasken med mobil, punge og hele molevitten ligge. en lille pige i nabolaget havde set 2 knægte på ca. 17 år stikke af på en rød knallert,:fight: og hun fortalte at de tog benene på nakken da alarmen gik i gang. havde nok ikke regnet med at en bil fra 97 indehold sådan smart udstyr :) har det nok lige som alle dem der sad og så Rudy Frederiksen den anden dag, men jeg skal nok lade være med at starte en underskrift indsamling. Er på en måde glad for at jeg ikke dukkede op mens de var i gang Nå, men man kan ikke vinde hver gang, så livet må bare gå videre :scared: ved i om forsikringen også dækker min GPS???????????????
Surt surt surt.. jeg tror ikke du får din GPS dækket, fordi den lå fremme, men ruden burde du kunne få dækket.. der er findes næsten ikke noget værre end folk der ikke kan kende forskel på dit og mit..
Besvaret

surt surt surt surrøvsikkenogetlortepisogmøg!!! Jeg har i dag også været temmelig uheldig. Det startede med at jeg mistede min pung med visakort, mastercard, kørekort, togkort og fitnesskort samt diverse sygesikringskort. Jeg ville køre samme rute tilbage for at se om jeg skulle ha tabt den på vejen hjem, men da jeg skulle op på cyklen er den ikke ordenlig låst op, så den der pind sætter sig i hjulet og jeg vælter foran cafeén på krankajen...og ja, det var godt vejr i dag og der må være nogle der har fået sig et godt grin. Jeg finder ikke pungen og ringer og meddeler kæresten den triste nyhed, som så kunne fortælle, at hans cykel også er stjålet:-( Den fjerde cykel i år :-(((( Jeg tror bare jeg går i seng og venter med at stå op til mine nye kort kommer.

Besvaret
Er på en måde glad for at jeg ikke dukkede op mens de var i gang
Jeg tror nok heller ikke jeg kunne lade mine aggressioner ligge hvis jeg fangede sådan en på fersk gerning, men det skal jo faktisk gøres så grundigt at de ikke kan huske fra næse til mund bagefter :sick:
Besvaret
Surt surt surt.. jeg tror ikke du får din GPS dækket, fordi den lå fremme, men ruden burde du kunne få dækket.. der er findes næsten ikke noget værre end folk der ikke kan kende forskel på dit og mit..
Jeg får både ruden og GPS'en dækket. har fået brev fra folksam i dag, hvor de skriver at jeg får alt dækket + at jeg ikke skal betale nogen "självrisk" da jeg havde en godkent alarm i min bil :love2: sikken en dejlig dag det er i dag :laugh:
Besvaret
Jeg får både ruden og GPS'en dækket. har fået brev fra folksam i dag, hvor de skriver at jeg får alt dækket + at jeg ikke skal betale nogen "självrisk" da jeg havde en godkent alarm i min bil :love2: sikken en dejlig dag det er i dag :laugh:
Tillykke med det. Så får du mere dækket end jeg fik selvom det kun gik ud over ruden. Den har jeg måttet betale 1000 kr. for at få fikset ved en halvskade forsikring. Måske jeg skulle skifte forsikringsselskab!

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...