Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Der var en svensk æggeskal her til morges ved 8.45 som kørte hele vejen fra betalingsanlægget og ned til "nedkørslen" ca halvvejs. Gav en lille prop som fulgte med ham :-D
man kan jo kun håbe de afprøver hvordan det er at bremse ned fra 110 til 90, til 70, til 50 og så til 30.. Jeg slider jo klodser hurtigere end nogen andre dele på bilen. hvilket minder mig bagklodserne skal skiftes =)
Besvaret
man kan jo kun håbe de afprøver hvordan det er at bremse ned fra 110 til 90' date=' til 70, til 50 og så til 30.. Jeg slider jo klodser hurtigere end nogen andre dele på bilen. hvilket minder mig bagklodserne skal skiftes =)[/quote'] Har du prøvet at sætte bilen i frigear lige før 90-skiltet - så går det hele af sig selv, uden at slide på bremseklodserne (medmindre du kommer frem til 90-skiltet med 180 i timen...) :th2: :laugh:
Besvaret
Har du prøvet at sætte bilen i frigear lige før 90-skiltet - så går det hele af sig selv' date=' uden at slide på bremseklodserne (medmindre du kommer frem til 90-skiltet med 180 i timen...) :th2: :laugh:[/quote'] hehe måske også ldit overdrevet =) hehe nej det er somregel også det jeg gør.. slipper bare speederen på nedgangen så går det som regel af sig selv, lige indtil man bliver overhalet af en øresundsbus som ikke gider køre 60 kilometer i timen..
Besvaret
Der var en svensk æggeskal her til morges ved 8.45 som kørte hele vejen fra betalingsanlægget og ned til "nedkørslen" ca halvvejs. Gav en lille prop som fulgte med ham :-D
æggeskal? du mener politibil eller?
Besvaret

apropos fartkontrol, Hvad var det det svenske politi havde gang i idag? Farten blev sat ned til 50 km/t EFTER betalingsanlægget og så var der to salatfade i højre kørebane længere fremme ved rastepladsen.. Og masser af politi på selve pladsen.. Og på ved ned til betalingsanlæget fanget en svensk æggeskal lige én og fik ham ind til siden...

Besvaret

Well, her klokken lidt over 15 var der en ordentlig rövfuld polis-bilar på Skånegården! Desuden var der to i uniform der var ved at pille ved "110" skiltet lige efter betalingsanlægget... Lignede dog mest den årlige picnic for de 50+ årige poliser! :laugh:

Besvaret

ja, jeg blev også vinket ind på rastepladsen ved 14.30-tiden - sammen med "alle" de øvrige 4 biler i den klynge jeg kørte i - for at blæse ... så dog også en del toldere ved lastbiler og turistbusser, så sikkert en eller anden koordineret "razzia"/stikprøvekontrol

Besvaret

Det må have været hele dagen, jeg blev hevet ind allerede ved 10:00 tiden imod Malmø. Friske betjente, jeg sagde "sprit kontrol eller terrorister" grinede han og sagde "bare spritkontrol".... men på den tid havde de jo heller ikke mødt 10.000 morgenfriske idioter endnu :sick:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...