Jump to content

Hvilket bilmærke

Recommended Posts

Besvaret
Ja jeg kører Ford den har du heller ikke:tongue2:
hehe nej det er lidt synd man ikke kan have mere end 10 afstemningspunkter..
Besvaret
He he der bliver skudt med spræde hagl kan jeg se.
hehe ja jeg ¨måtte dække mig ind under forskellige paraply navne =) .. kunne egentlig være interessant hvis nu der ikke var nogen begrænsning at lave en komplet afsteminig med de bilmærker man nu kunne komme på.. =) og ja man kan KUN STEMME på ÉN ting! .. =) også selvom man har flere biler.
Besvaret

hehe ja jeg er ked af det, men hvis nogen har mod på det, så kan man jo lave en ny afsteminig hvor man bare laver flere tråde.. (biler A-C, Biler C-E osv), så får man nok et bedre billede hehe, desværre kan man kun lave 10 emner i en afstemning.

Besvaret
hehe ja jeg er ked af det' date=' men hvis nogen har mod på det, så kan man jo lave en ny afsteminig hvor man bare laver flere tråde.. (biler A-C, Biler C-E osv), så får man nok et bedre billede hehe, desværre kan man kun lave 10 emner i en afstemning.[/quote'] Med mindre man sender en PM til sin administrator og siger at man har brug for at lave en med flere muligheder.:rolleyes:
Besvaret

49% kører i VAG. (mig selv incl). Af en eller anden grund er jeg lige blevet lidt mindre tilfreds med min Audi. :cry: Man er jo blevet en del af en mængdebetegnelse uden mulighed for at skille sig ud. Det var da utroligt at så mange, af et ellers tilfældigt udsnit, sværger til en enkelt leverandør. Her er jo belæg for at få sunddebat sponsoreret af VAG. eller omdanne forummet til officiel "VAG klub öresund". :D

Besvaret
Med mindre man sender en PM til sin administrator og siger at man har brug for at lave en med flere muligheder.:rolleyes:
Gælder det også, hvis man vil PM til administrator, for at få oprettet et "Bunkeflostrand" lokal forum?? :D
Besvaret
49% kører i VAG. (mig selv incl). Af en eller anden grund er jeg lige blevet lidt mindre tilfreds med min Audi. :cry: Man er jo blevet en del af en mængdebetegnelse uden mulighed for at skille sig ud. Det var da utroligt at så mange, af et ellers tilfældigt udsnit, sværger til en enkelt leverandør. Her er jo belæg for at få sunddebat sponsoreret af VAG. eller omdanne forummet til officiel "VAG klub öresund". :D
Tja kan kun sige at jeg ikke er sunderligt imponeret over mit bekendskab med de 2 VAG biler jeg har haft....begge Audi iøvrigt:( Far er ikke sur, far er skuffet:(
Besvaret
Tja kan kun sige at jeg ikke er sunderligt imponeret over mit bekendskab med de 2 VAG biler jeg har haft....begge Audi iøvrigt:( Far er ikke sur, far er skuffet:(
jeg var egentlig rigti glad for min golf v6 4 motion, men jeg ville gerne have noget som var mindre hårdt at køre og med flere cruiser fornemmelser =) det kan være hvis nu den bliver ændret så man kan tilføje flere bilmærker at man skulle prøve at lave en ny med alle mærker man nu kan komme på og så ikke dele tingene ind i paraply grupper ala VAG og PSA.
Besvaret

det er nu blevet ændret så måske skulle vi prøve igen og for fairhedens skyld, så kan man jo få lov at stemme på mere end en bil, der er jo flere der har 2 biler af forskelligt mærke, så nu må i gerne komme på banen og liste bilmærker jeg har glemt i henhold til den første afstemning =)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...