Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
er der slet ik nogle svenske kanaler som viser det, heller ik svenske tv3? og hvad med f"u"ck's kamp i aften
Fuck kampen imorgen bliver vist på Svensk Kanal 6 eller Tv6 eller hvad faen den hedder.
Besvaret
Det er vist idag den spilles.... Hvad med BIF's kamp ? Vises den nogle steder ? (jaja, ved godt det ikke er svampeligaen)
He he ja naturligvis er det idag de viser den. Jeg kan ikke lige finde nogen der viser BIF kampen.
Besvaret
Lækker side' date=' Anders. Kunne de dog ikke smide FCK kampen over på en Viasat 1,2 eller 3 kanal og lade os andre se Man Utd mod Gravesen og co. :)[/quote'] Jeg må sige det også overrasker mig at de viser FCK, men jeg gad godt nok heller ikke se gayclubben;)
Besvaret
Jeg må sige det også overrasker mig at de viser FCK' date=' men jeg gad godt nok heller ikke se gayclubben;)[/quote'] Gayklubben aka Røvpool? :tongue2: Det er nu mere pga. Celtic, vil da gerne se, hvordan Gravesen klarer sig.
  • 2 weeks later...
Besvaret
Suk, det viser sig, at TV6 kun viser Champions League kamp om onsdagen. Altså hvad #%¤GFDGFHG (censureret) er nu det for noget pjat. Sidste år var der da CL både tirsdag og onsdag :cry:www.viasatsport.com kan man se kampen live på nettet - men det koster 59 kroner!
Kræver det noget speciel udstyr andet end en hurtig forbindelse???????
Besvaret
Kræver det noget speciel udstyr andet end en hurtig forbindelse???????
Nope, en go forbindelse, et Visa Kort og lidt held så skulle den være der.......måske:( For 2 uger siden forsøgte jeg at købe PSV - Liverpool men deres lort virkede ikke, jeg ringede til dem og de lovede at ringe tilbage, men det gjorde de bare ikke:mad: Anyway måske de har fået mere styr på det nu, jeg prøver ihvertfald igen imorgen til Liverpool - Galatasaray:th2:
Besvaret

Så skal du træde hårdt på speederen for jeg ser den i Valby:D Min egen lejlighed er ubeboelig for tiden pga renovering af køkken. Så kærestens lejlighed står for skud :D

Besvaret
Så skal du træde hårdt på speederen for jeg ser den i Valby:D Min egen lejlighed er ubeboelig for tiden pga renovering af køkken. Så kærestens lejlighed står for skud :D
Ahh dammit...... men ok de nye bødetakster starter først i oktober :laugh:
Besvaret
Skod der er ingen der viser fck' date=' heller ikke en pub i nærheden eller hvad Lars...[/quote'] Ahh ærgeligt jeg ikke så dig skrive Claus, er lige kommet hjem fra Sir Toby´s de vidste den naturligvis, så den med AJ, Thygesen og et par stykker mere.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...