Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa. Så er min søgen endelig overstået og jeg smutter til Malmø - banken besøges imorgen, og så underskrives papirerne fredag :) Bare vent til jeg får sat stylterne i Malmø, så bliver der gang i nattelivet :love2::rolleye: Har fået mig en 3'er mellem trianglen og pildamme parken. Nogen der ved hvor lang tid det ca. tager derfra til broen om morgenen?

Besvaret

Øh det fandt du vel ud af da du tog hjem efter at have set lejligheden, der er ikke meget mere trafik om morgenen...endnu... Velkommen til iøvrigt....

Besvaret
Øh det fandt du vel ud af da du tog hjem efter at have set lejligheden' date= der er ikke meget mere trafik om morgenen...endnu... Velkommen til iøvrigt....
Jeg tog toget :) Arbejder pt. i midtbyen, så det var det hurtigste på det tidspunkt. Arbejdet flytter i løbet af et par mdr...
Besvaret

Jeg kører ud af Malmø før 07:00 så det tager 35-40 minutter max at køre Slussen i City, til Sydhavnen i Kbh. Det er vel det samme fra Pildammene, afhængig af om du vil have det på et bestemt tidspunkt, og på minuttet. Der er en masse tråde herinde omhandlende transporttid, de giver også et godt hint.

Besvaret
Jeg kører ud af Malmø før 07:00 så det tager 35-40 minutter max at køre Slussen i City' date= til Sydhavnen i Kbh. Det er vel det samme fra Pildammene, afhængig af om du vil have det på et bestemt tidspunkt, og på minuttet. Der er en masse tråde herinde omhandlende transporttid, de giver også et godt hint.
Lyder ok - jeg regnede med ca. 30 min, da jeg kun skal til Amager, og har lidt hurtigere på motorvejen end fra Slussen. :th2:
Besvaret
Lyder ok - jeg regnede med ca. 30 min, da jeg kun skal til Amager, og har lidt hurtigere på motorvejen end fra Slussen. :th2:
Jeg bor lidt længere ude ved krydset Pildamnvägan og Stadiongatan og det tager 30-35 min til og fra Vallensbæk Str. Tillykke med det:th2:

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...