Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej Flytter til Malmø fra Gøteborg d. 1. nov. Kan ikke rigtig finde info i gamle postings så her er spørgsmålet: Har I erfaringer med gode Volvoværksteder i Malmø. Det skal bare være autoriserede værksteder med god service og acceptable priser. MVH EjS

Besvaret

Jeg vil sige at jeg har haft lidt bedre held med Bilia på Värnhem end dem i Jägersro - men priserne er ikke bedre da det er samme firma. De har dog sat servicepriserne ned fra i år af. www.bilia.se Har lidt overvejet om man skulle prøve noget andet end en volvohandler f.eks. nogen fra Meca-kæden. Det skulle jo efter 2003 reglerne ikke længre være nødvendigt med et mærkespecifikt aut. volvoværksted for at opretholde garantien.

Besvaret

Tak for svar. Det lader ikke til der er fantastisk gode volvoværksteder i Malmø... Så må jeg jo køre til fabrikken i Göteborg :) Jeg har også tænkt på at anvende andre værksteder - men jeg har oplevet store forbedringer i bilens opførsel bare med softwareopdateringer og målrettet fejlsøgning efter udlæsning af fejlkoder. Det kan uautoriserede værksteder ikke håndtere. MVH Esben

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...