cbpwr Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 Hejsa. Er jeg den ene som har "lagt mærke til" at HH færgerne her de sidste stykke tid, har brugt et par yndige blondiner til at vinke bilerne frem, er det for at kapre kunder fra Scanlines mon :) at bedømme på de dyttende lastbiler når de triller forbi er det ikke utilfredse. På den andens side kan det bare være de afløser en kolega. På den svenske side er der ingen ændringer Nu må vi se om der står der igen her når man skal hjem
fisker Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 De er der tit ;-) Men de er ikke særlig gamle eller er de? Men blondiner er de da :-) Og 2 af slagsen, hør lige om de er tvilinger ;-)
cbpwr Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 hehe du har også set dem :) ja men det er ret nyt de vinker folk ombord... Tror også de et tvilinger. Tager med man-tor 18.30 og fre 19.00 og lør 14.00 måske det er 2-holds-skift :) Tror de er 20+ :) cb
fisker Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Så vidt jeg kunne se med en kikkert ;-) er de ikke så pæne tæt på :-( Men i mørke bukser og små hvide t-shirts, Ja det er en anden sag :-) Og når de så næsten står og sutter på walkie antennen :-( Pyha
Toft Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Tror de er 20+ :) Min farmor er også 20+ :th2:
fisker Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Min farmor er også 20+ :th2: Det er vi alle vel ;-)
Guest Supermule Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Tal for dig selv..........Det er vi alle vel ;-)
Jakob F Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Helo..! Helo Moto...!! Send foto..!! Skal bare lige se om det er nogle af de tvillinger som jeg også har set... i min drøm i går nat.. formentlig også i nat nat..!
esra Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 TÆNK at man sidder i samme færge med jer..... har i ikke andet at lave end at koncentrere jer om de blondiner,
fisker Besvaret September 23, 2006 Rapporter Besvaret September 23, 2006 Samle appetit ude, spise hjemme ;-) Hvad skal vi ellers lave under overfarten? Og lige en ting til, det er ikke kun blondiner ;-) Alle typer kigges der efter :-) Alle skal behandles lige ;-) TÆNK at man sidder i samme færge med jer..... har i ikke andet at lave end at koncentrere jer om de blondiner' date='[/quote'] Og du har ikke andet at lave end at kommentere det :-)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu