BS Skrevet September 22, 2006 Rapporter Skrevet September 22, 2006 Da jeg sad i kø på motorvejen idag var der en SL55 AMG cab ved siden af mig. Da jeg så trillede lidt frem så jeg den så i mit sidespejl og kunne se hans alt for cool nr. plade. 3m ta3. Læs baglæns og se 3 tallet som et E
Carwash Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Eat ME hmm det sku være omvendt , EAT YOU , hehe
BS Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 Tror det er tænkt i stil med, Eat me, If you can catch me :D
Jønsson Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Det får mig til at tænke på ham der kører rundt i sin nye M5'er her i nabolaget med nr.pladen "El Toro". Fed bil, men er du gal en røv-nummerplade, med mindre det er hans stjernetegn eller hans efternavn er Hefner...
BS Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 Det får mig til at tænke på ham der kører rundt i sin nye M5'er her i nabolaget med nr.pladen "El Toro". Fed bil' date=' men er du gal en røv-nummerplade, med mindre det er hans stjernetegn eller hans efternavn er Hefner...[/quote'] Så en M5 idag med nr pladen XXXXX Tror årssagen er, fordi man kan.
Jønsson Besvaret September 22, 2006 Rapporter Besvaret September 22, 2006 Så en M5 idag med nr pladen XXXXX Tror årssagen er, fordi man kan. Ideen med egne nr.plader er fin nok, det er selvudnævnelsen til "Tyren" jeg får grineren over....
BS Besvaret September 22, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 22, 2006 Ideen med egne nr.plader er fin nok' date=' det er selvudnævnelsen til "Tyren" jeg får grineren over....[/quote'] Ja lidt fesent ik!
Futz Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Man kunne evt. få en der hed "25cm"
Miriam Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Så en M5 idag med nr pladen XXXXX Tror årssagen er, fordi man kan. Interessant specielt eftersom den nr plads sidder på en Peugeot :D
Guest Trine Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Interessant specielt eftersom den nr plads sidder på en Peugeot :D Som i øvrigt er en avställt knallert.. Fordonslag =Moped....
Gio Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Som i øvrigt er en avställt knallert.. Fordonslag =Moped.......det bliver bedre og bedre....*loooool*
spinner Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Interessant specielt eftersom den nr plads sidder på en Peugeot :D Prøv at søge på BilTorvet.dk ;)
MC Manden Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Prøv at søge på BilTorvet.dk ;) http://www.biltorvet.dk/minbil/minbil.asp?regnr=xxxxx&soeg=S%F8g+%3E%3E
Guest Trine Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Prøv at søge på BilTorvet.dk ;) Ah men det er jo ikek sjovt... der var ingen der sagde den var på danske plader....:o
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu