Martin R Skrevet September 23, 2006 Rapporter Skrevet September 23, 2006 Blot for lige at komme af med min forargelse. Mine forældre er på ferie i DK, de bor i Spanien... Deres sommerhus i DK er så ved at blive sat i stand, og de lejer et gennem et udlejningsfirma... Så langt så godt. Huset ligger lige på strandvejen så masser af trafik. Så skal de til et møde med håndværkerne i deres eget sommerhus, og køre i deres danske bil.. (som min bror har til hverdag) Deres spanske bil lader de så stå i sommerhuset... 45 min efter kommer de retur, så har der været indbrud, ekstranøglen som lå i min fars arbejdstaske er væk, samt et stk. BMW M5... rigtig lækkert... Og som bonus har de lige nuppet deres bærbare med årsregnskaber m.m. på som der jo ikke er taget back up på endnu... Så alt i alt en dejlig ferie i det danske.. Det er sgu utroligt at man skal have sat sporingsanordninger på alt fra tandbørster til biler fordi folk ikke kan holde deres lange fingere for dem selv...
BS Besvaret September 24, 2006 Rapporter Besvaret September 24, 2006 Trist men hvis man driver firma bør man altså sikre sig imod sådan noget. Det kunne have også have været et crash på en HD. Ikke desto mindre surt!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu