Humle Skrevet September 25, 2006 Rapporter Skrevet September 25, 2006 Skat.dk lukket af domæne-udbyder Af Kasper Villum Jensen, ComON DK Hostmaster, der administrerer de danske internetdomæner, lukkede i formiddags for adgangen til Skat.dk i et par timer. Beslutningen skyldes, at DK Hostmaster ikke har modtaget betaling for domænet. Skat.dk er i øjeblikket tilgængelig, men deaktiveret hos DK Hostmaster. Det betyder, at andre interesserede kan købe adressen, hvis ikke den nuværende ejermand har betalt for domænet inden 14 dage. Men adressen kommer næppe i udbud. Skat's kommunikationsafdeling bekræfter over for ComON, at hjemmesiden har været nede, og at myndigheden er i kontakt med DK Hostmaster. Skat er i færd med at undersøge, hvad fejlen skyldes og vil derfor ikke påtage sig ansvaret endnu. http://www.jp.dk/itogc/artikel:aid=3979738/
Futz Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Skyldes højst sandsynligt at DK-hostmaster ikke er klar over at leverandører til off. myndigheder nu skal sende elektronisk faktura, eller at de har brugt forkert EAN nummer.
anton Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Et andet, mindre teknologisk, gæt er, at der ét eller andet sted sidder en person og forsøger at lave tre menneskers arbejde. Denne person aflønnes efter devisen: "Du får hvad du er værd, og så supplerer SKAT op til mindstelønnen!"
Carwash Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Domain gebyret koster ikke mere 99kr. pr. ½år og jeg tror skat.dk har ikke haft råd til at betale, men jeg fik en restskat på 8926kr. som jeg skal betale tilbage mon ikke når jeg har betalt det får skat.dk råd igen hehehe
Guest Supermule Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Nej for jeg skal ha' 55.000+ moms tilbage... Domain gebyret koster ikke mere 99kr. pr. ½år og jeg tror skat.dk har ikke haft råd til at betale' date=' men jeg fik en restskat på 8926kr. som jeg skal betale tilbage mon ikke når jeg har betalt det får skat.dk råd igen hehehe[/quote']
Carwash Besvaret September 25, 2006 Rapporter Besvaret September 25, 2006 Nej for jeg skal ha' 55.000+ moms tilbage... HMMM jamen der har vi jo svaret hvorfor skat.dk har det skidt økonomisk eheh, har du fået brev om det vil afdrage din penge med 150kr. om mdr.
Gio Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Skyldes højst sandsynligt at DK-hostmaster ikke er klar over at leverandører til off. myndigheder nu skal sende elektronisk faktura' date= eller at de har brugt forkert EAN nummer.http://politiken.dk/it/article178377.eceBingo!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu