Jump to content

Pant i Bostadrätt til banken...

Recommended Posts

Skrevet

Hejsa derude. Vi har lige skrevet under på købsaftalen til vores nye lejlighed i Högaholm. Men vi snakkede så lige med vores bank her til aften. De har fået alle regnskabs papirer tilsendt fra boligforeningen. Men de mangler vedtægterne så de kan se om de kan optage pant i lejligheden. Nu er det så lige jeg tænker..... Findes der boligforeninger i Sverige hvor man ikke kan optage pant i lejlighederne?? For ellers er vi sgu da måske lidt på røven.....??? For vi ved det heller ikke. Vi skal kontakte Boligselskabet i morgen. De hedder forresten "BRF Högaholm". Jeg ved ikke om der er nogen af jer der kender det? Mvh. Jeppe

Besvaret

Pant i lejlighed

Hejsa derude. Vi har lige skrevet under på købsaftalen til vores nye lejlighed i Högaholm. Men vi snakkede så lige med vores bank her til aften. De har fået alle regnskabs papirer tilsendt fra boligforeningen. Men de mangler vedtægterne så de kan se om de kan optage pant i lejligheden. Nu er det så lige jeg tænker..... Findes der boligforeninger i Sverige hvor man ikke kan optage pant i lejlighederne?? For ellers er vi sgu da måske lidt på røven.....??? For vi ved det heller ikke. Vi skal kontakte Boligselskabet i morgen. De hedder forresten "BRF Högaholm". Jeg ved ikke om der er nogen af jer der kender det? Mvh. Jeppe
Vi bor på Balladgatan ( Högaholm ) . Og ja banken har taget pant i vores lejlighed. Hilsen Almir
Besvaret
Ja så skulle der vel ikke være nogen problemer.... Tak for det. Hvad hedder Vedtægter egentlig på svensk??
Stadgar... (stavemåden er jeg lidt usikker på men næsten..)

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...