alex Skrevet September 28, 2006 Rapporter Skrevet September 28, 2006 Haløjsa ! Nu har jeg både mandag aften og i dag eftermiddag set Polisen stå og hive folk ind lige efter betalingsanlægget.... det virker lidt tilfældigt hvem de hiver ind - er der nogen som véd hvad de har gang i ? Mvh Alex
BS Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Yep. Var selv en tur igennem. kørekort, alkohol og om du har betalt til VV. Det var ihvertfald det jeg blev udsat for. Men det var ALLE der blev hevet ind da jeg kom forbi her til aften.
Jønsson Besvaret September 28, 2006 Rapporter Besvaret September 28, 2006 Snakkede med en betjent på St. Luis idag kl. 1800, der er stor-razzia i Malmø og omegn idag og imorgen, så kør pænt derude... :th2:
claus Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Yep. Var selv en tur igennem. kørekort, alkohol og om du har betalt til VV. Det var ihvertfald det jeg blev udsat for. Men det var ALLE der blev hevet ind da jeg kom forbi her til aften. Næsten alle BS , jeg fik sgu lov at smutte igennem , måske fordi jeg så , så træt ud at jeg ville falde i søvn hvis jeg skulle holde og vente på de var færdige....
Guest Trine Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Næsten alle BS ' date=' jeg fik sgu lov at smutte igennem , måske fordi jeg så , så træt ud at jeg ville falde i søvn hvis jeg skulle holde og vente på de var færdige....[/quote'] Jeg fik lov til at blæse for første gang i mit liv:rolleye: ..men de spørger ikke engang om du har drukket, de beder blot om kørekort og så værsgo at blæs.. og fortsat god dag:)
Simon Irgens Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Shit, jeg får sku sved på panden med tilbagevirkende kraft... Kom liiiige hurtigt nok over broen i aftes (2040 - 2045) men så ingenting. Hvornår stod dette ved betalingen på??
Guest Trine Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Shit' date=' jeg får sku sved på panden med tilbagevirkende kraft... Kom liiiige hurtigt nok over broen i aftes (2040 - 2045) men så ingenting. Hvornår stod dette ved betalingen på??[/quote'] Shit??? Hvis du ikke opdagede noget, så var de der ikke.. der stod 10-15 betjente og vinkede folk ind..
Simon Irgens Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Shit??? Hvis du ikke opdagede noget' date=' så var de der ikke.. der stod 10-15 betjente og vinkede folk ind..[/quote'] Så har de ikke været der... Der var godt med TULL i den anden ende med gule veste på men ellers så jeg ikke så meget.... Røg fra lige så hurtigt fra som jeg kom så fangede ikke så meget
credde Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 Da jeg kørte igennem ved 1715 tiden trak de kun folk fra betalingsbanerne og lastbilbanerne til side, ikke fra brobizz banerne i venstre side.
Guest jxhab Besvaret September 29, 2006 Rapporter Besvaret September 29, 2006 øv jeg går altid glip af det sjove.. Jeg var ved broen ved en 20:30 tiden eller 20:40 tiden.. sidst jeg blev stoopet blev jeg blot spurgt om det ikke var koldt at køre uden tag på, hvorpå jeg svarede at det jo var vigtigt at nyde den sidste del af sommeren - så sagde han bare god tur og god aften =)
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu