Mmmelissa555 Skrevet September 30, 2006 Rapporter Skrevet September 30, 2006 hej, jeg sidder og kigger på biler på internettet, på svenske hjemmesider og der er noget jeg virkelig ikke kan forstå, så håber I kan hjälpe mig. Hva skal det betyde, når der står at bilen er halvskinn eller delskinn? Det lyder som om det betyder det samme, men hvad kan jeg simpelthen ikke finde ud af...
Guest Trine Besvaret September 30, 2006 Rapporter Besvaret September 30, 2006 Det er lædersæder der refereres til. Skinn betyder læder, hvis en bil er halvskinn så er der læder på en del af sædet. Forskellen på delskinn og halvskinn kender jeg ikke.
Guest Mogens Besvaret September 30, 2006 Rapporter Besvaret September 30, 2006 Hva skal det betyde, når der står at bilen er halvskinn eller delskinn? Det lyder som om det betyder det samme, men hvad kan jeg simpelthen ikke finde ud af... Dellæder - læder på siderne men ikke siddefladen...
Mmmelissa555 Besvaret September 30, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret September 30, 2006 aha okay, takker
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu