Jump to content

Recommended Posts

Besvaret
Kræver alle banker i sverige at man er i fast job' date=' og ude over prøve tid på 3 måneder?[/quote'] Vi skulle vise lønsedler for de seneste 3 mdr samt årsopgørelse. Så der var krav til vi var i uopsagt stilling, ja.
Besvaret
Vi skulle vise lønsedler for de seneste 3 mdr samt årsopgørelse. Så der var krav til vi var i uopsagt stilling' date=' ja.[/quote'] Hmm... kan jeg også godt gøre ;-) Er d.d. gået over på sygedagpenge - og ærlighed betaler sig åbenbart ikke da Nordea S lige pludselig ikke vil låne mig pengene (trods jeg har lagt udbetalingen kontant, samt forventer at være rask igen 1. nov)
Besvaret
Hmm... kan jeg også godt gøre ;-) Er d.d. gået over på sygedagpenge - og ærlighed betaler sig åbenbart ikke da Nordea S lige pludselig ikke vil låne mig pengene (trods jeg har lagt udbetalingen kontant' date=' samt forventer at være rask igen 1. nov)[/quote'] Undskyld men jeg forstår slet ikke hvordan det hænger sammen med dit første spørgsmål?
Besvaret
Undskyld men jeg forstår slet ikke hvordan det hænger sammen med dit første spørgsmål?
Ja, at jeg har fremvist løn sedler for sidste 3 mdr., og fået godkendt lån. Nu er jeg ærlig at ringe og fortælle dem at jeg d.d. er gået på sygedagpenge grundet piskesmæld, og jeg netop har fået udbetalt aconto erstaning samt håber at kunne starte i job igen 1. November! SMAK! Penge kasse lukket - "i vores kontrakt står at man skal have fast job" (havde de tænkt sig at jeg skulle sælge lejligheden hvis jeg en dag blev fyret)! (og den er god nok...)
Besvaret
Ja, at jeg har fremvist løn sedler for sidste 3 mdr., og fået godkendt lån. Nu er jeg ærlig at ringe og fortælle dem at jeg d.d. er gået på sygedagpenge grundet piskesmæld, og jeg netop har fået udbetalt aconto erstaning samt håber at kunne starte i job igen 1. November! SMAK! Penge kasse lukket - "i vores kontrakt står at man skal have fast job" (havde de tænkt sig at jeg skulle sælge lejligheden hvis jeg en dag blev fyret)! (og den er god nok...)
Vil det sige at alle der har taget lån til køb af lejlighed eller villa, står til at skulle sælge deres bolig hvis de en dag står uden fast job!?? Jeg troede kun at banken kunne opsige lån hvis det er blevet misligeholdt... Meget underligt... :scared:
Besvaret
Vil det sige at alle der har taget lån til køb af lejlighed eller villa, står til at skulle sælge deres bolig hvis de en dag står uden fast job!?? Jeg troede kun at banken kunne opsige lån hvis det er blevet misligeholdt... Meget underligt... :scared:
Nej sådan læser jeg det ikke. En udbetaling er blevet lagt, men lånet er ikke gennemført endnu?
Besvaret
Altså hvis dit lån er gennemført og banken HAR lånt dig pengene, så tror jeg de er ligeglade med om du har arbejde eller ej, så længe lånet bliver betalt. Men hvis du har lagt en udbetaling og dit lån ikke er gennemført endnu, så kan det måske være problematisk..
  • 1 month later...
Besvaret
Hvor gammel er du?
Fuck, han lovede han var over 15 da jeg spurgte:eek: please please please

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...