Carwash Skrevet October 5, 2006 Rapporter Skrevet October 5, 2006 Har søgt lidt uden held, jeg skal bruge en SE/DK byg. sagkyndig til at kigge på min nye lejlighed for fejl og mangel. nogen der kn anbfalde en. får man en raport eller hvordan er det man gøre? Min lejlighed er helt nyt og færdig bygget her om ikke længe. jeg kunne godt tænke mig at få en grundig tjeck for fejl/mangel osv. inden jeg underskriver. tak til alle.....
Lars C Besvaret October 6, 2006 Rapporter Besvaret October 6, 2006 Der står lidt om hvordan man får fat på en besiktningsman her: http://www.fragorsvar.konsumentverket.se/publik/showQ.asp?id=220 Men eftersom det drejer sig om en nybygget lejlighed tror jeg det kommer til at ske automastisk. Når entreprenøren overdrager huset til boligforeningen får man lavet et uafhængigt check af netop fejl/mangler. Efter ca. 2 år sker det samme igen men nu hedder det en garantibesiktning. Prøv at tag en snak med din mægler og hør om de kan bekræfte det her...
testeren Besvaret October 10, 2006 Rapporter Besvaret October 10, 2006 Har søgt lidt uden held, jeg skal bruge en SE/DK byg. sagkyndig til at kigge på min nye lejlighed for fejl og mangel. nogen der kn anbfalde en. får man en raport eller hvordan er det man gøre? Min lejlighed er helt nyt og færdig bygget her om ikke længe. jeg kunne godt tænke mig at få en grundig tjeck for fejl/mangel osv. inden jeg underskriver. tak til alle..... Jeg talte med en flink besiktningsmand i dag som jeg var blevet anbefalet i SEB - og han var ikke nærig med at give lidt tips inden vi skulle på visning. Han kunne hidkaldes på et par dage under normale omstændigheder. Har prøvet at maile til en anden der slet ikke svarede, ej heller på tlf., men ham her virkede sympatisk. Lennart Olsson 0046 705946381 - AIRJON BYGG & MILJÖTEKNIK AB (www.airjon.se)
Nulla Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Men følger det ikke med nu når du har købt en ny lejlighed ??? Da vi fik vores nye hus kom der en og kiggede det hele efter + der var en 2 års besigtning for der var 2 års garanti på alt i huset
Carwash Besvaret October 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2006 Men følger det ikke med nu når du har købt en ny lejlighed ??? Da vi fik vores nye hus kom der en og kiggede det hele efter + der var en 2 års besigtning for der var 2 års garanti på alt i huset købte du noget helt Nyt? jeg har skrevet til den selskab som står for byggeriet men har ikke fået svare endnu. jeg regner med det blive noget med når byggesleskabet overdrage det til boligforeningen kommer der noget kontrol. men jeg vil selv gerne have en grundig kontrol . det boligforeningen kontrollere er hele byggeriet, går ikke op i hvert enklet detaljer
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu