Soap Skrevet October 11, 2006 Rapporter Skrevet October 11, 2006 Så er det blevet godkendt i styregruppen at vi skifter 528iA Touring ud til sommer :) Miriam: Du har nu kørt X5 i et stykke tid. Har den haft nogle børnesygdomme? Har du/I nogle erfaringer med den nye 7 serie?
Guest jxhab Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Så er det blevet godkendt i styregruppen at vi skifter 528iA Touring ud til sommer :) Miriam: Du har nu kørt X5 i et stykke tid. Har den haft nogle børnesygdomme? Har du/I nogle erfaringer med den nye 7 serie? Jeg vil tillade mig at skrive selvom jeg ikke hedder Miriam. Jeg er ganske glad for min X5.. Men man skal huske det er noget af en kasse i forhold til mindre biler. Jeg synes den er fantastisk at köre langt i og man sidder rigtig godt i den og udsynet er super fint. En af de börnesygdomme nogle af modellerne kan have, er pixelfejl i instrumenteringen. Det vil sige at der hvor man kan se ved speedometeret, findes en lang räkke programmerbare informationer, hvor der kan mangle et par pixels eller to, men sörg for at teste disse ting, ligesom det er vigtigt at teste alt andet elektronik. Men ellers en rigtig god bil at köre i :)
Guest Supermule Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Klart en 745Li........ X5'eren er ved at være en underdog i SUV sammenhæng, så det er pt en skidt investering. Den mangler ganske enkelt muller under hjelmen i forhold til Porsche og Mercedes...... Når der bliver kørt test på SUV'erne, så er X5'eren slet ikke med mere...... Så er det blevet godkendt i styregruppen at vi skifter 528iA Touring ud til sommer :) Miriam: Du har nu kørt X5 i et stykke tid. Har den haft nogle børnesygdomme? Har du/I nogle erfaringer med den nye 7 serie?
Guest jxhab Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Klart en 745Li........ X5'eren er ved at være en underdog i SUV sammenhæng, så det er pt en skidt investering. Den mangler ganske enkelt muller under hjelmen i forhold til Porsche og Mercedes...... Når der bliver kørt test på SUV'erne, så er X5'eren slet ikke med mere...... Ja det er rigtigt, men nu går BMW jo også väk fra SUV betegnelsen på de nyere modeller, men nu gik spörgsmålet jo heller ikke direkte på SUV eller ej, men omkring erfaringer med X5'eren eller 745'eren..
Peter H. Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Så er det blevet godkendt i styregruppen at vi skifter 528iA Touring ud til sommer :) Har du/I nogle erfaringer med den nye 7 serie? Köb Motorbörsen nummer 40, der tester de 7éren og der er rigtig meget godt info :)
Soap Besvaret October 11, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 11, 2006 En af de börnesygdomme nogle af modellerne kan have' date=' er pixelfejl i instrumenteringen. Det vil sige at der hvor man kan se ved speedometeret, findes en lang räkke programmerbare informationer, hvor der kan mangle et par pixels eller to....[/quote'] Det var satans... Jeg har også pixel fejl i 528'eren, men den er trods alt fra 06/97, så man skulle da tro at de havde valgt et andet panel fra 2002 og frem.
Guest jxhab Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Det var satans... Jeg har også pixel fejl i 528'eren' date=' men den er trods alt fra 06/97, så man skulle da tro at de havde valgt et andet panel fra 2002 og frem.[/quote'] hehe ja det er så vidt jeg ved samme udseende i 2003'eren som i 5'eren .. Det er lidt utroligt og desvärre lidt kedeligt i forhold til instrumenteringen i min Z4, som er blevet väsentligt forbedret og gjort lidt mere nutidig =)
Guest Mogens Besvaret October 11, 2006 Rapporter Besvaret October 11, 2006 Det var satans... Jeg har også pixel fejl i 528'eren, men den er trods alt fra 06/97, så man skulle da tro at de havde valgt et andet panel fra 2002 og frem. Nope - min 530d fra '03 havde det også, men jeg fik BMW til at betale fejlen sidste år :th2:
Soap Besvaret October 12, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 12, 2006 Nope - min 530d fra '03 havde det også' date=' men jeg fik BMW til at betale fejlen sidste år :th2:[/quote'] Er det en E60 model? Gik de ind og byttede instrumentpanelet?
Guest Mogens Besvaret October 12, 2006 Rapporter Besvaret October 12, 2006 Er det en E60 model? Gik de ind og byttede instrumentpanelet? Det er den sidste udgave af E39 - og man udveksler blot printet bag panelet...
Guest jxhab Besvaret October 12, 2006 Rapporter Besvaret October 12, 2006 Det er den sidste udgave af E39 - og man udveksler blot printet bag panelet... Du fik det lavet på garantien ikke, ved du hvad det koster?
Guest Mogens Besvaret October 12, 2006 Rapporter Besvaret October 12, 2006 Du fik det lavet på garantien ikke, ved du hvad det koster? Jep - jeg fik det gjort pr kulance hos BMW i München, hvor service blev udført. Prisen kender jeg ikke...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu