emre Skrevet October 13, 2006 Rapporter Skrevet October 13, 2006 hej jeg har to windows Xp oprativ system og skal have slettet den ene system.hvordan gør man det?jeg kan ikke gøre med windows cdén. serkan
birkster1977 Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Har du Dual boot? altså 2 installationer , eller er der bare tale om at windows kan se en tidligere installation som den prøver at boote fra? (hvis det er tilfældet skal du højreklikke på "my computer" vælge "properties" her vælger du "advanced" fanen, under "startup and recovery" vælger du "settings" fjerner flubenet i "time to display operations systems" eller sætter tiden til 0
BS Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 og hvis det ikke virker installerer du forfra og husker at slette den partition du har i forvejen. Opretter den på ny og installere igen. Så er der intet spor efter en gammel XP.
emre Besvaret October 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2006 Har du Dual boot? altså 2 installationer , eller er der bare tale om at windows kan se en tidligere installation som den prøver at boote fra? (hvis det er tilfældet skal du højreklikke på "my computer" vælge "properties" her vælger du "advanced" fanen, under "startup and recovery" vælger du "settings" fjerner flubenet i "time to display operations systems" eller sætter tiden til 0 ja har to windows xp oprativ system i en system.hvad kan jeg gøre?når jeg tænder computeren kan jeg vælger i mellem to window xp systemer.det er de samme system.den ene skal bare slettes.hvordan gør jeg det?
Guest ThomasO Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Emre: Det har birkster lige forklaret dig....
Carwash Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 ja har to windows xp oprativ system i en system.hvad kan jeg gøre?når jeg tænder computeren kan jeg vælger i mellem to window xp systemer.det er de samme system.den ene skal bare slettes.hvordan gør jeg det? Du kunne også slette den ikke aktiv Os fra filen som hedder Boot.ini i roden af C:drevet. men husk at tage en copy inden du slette. og du skal være 100% sikker på du slette den som er ikke aktiv.
emre Besvaret October 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2006 Du kunne også slette den ikke aktiv Os fra filen som hedder Boot.ini i roden af C:drevet. men husk at tage en copy inden du slette. og du skal være 100% sikker på du slette den som er ikke aktiv. hvordan sletter man den inde i c drevet?en vejledning :)
Guest ThomasO Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Det har carwash lige fortalt dig. Den er nemlig bare skjult således nysgerrige ikke sletter noget de alligevel ikke ved hvad er. Kan du ikke se filen skal du skifte således du kan se skjulte filer. * Åben din fileexplorer (stifinder) * Gå i: Tool/folderoptions/View - sæt markering i "Show hidden files and folders". (Og der skal man også svare ja til den der popper op og spørger om man virkeligt vil det) * Inden du går ud igen, kan du så klikke på Apply to all folders, så slår det igennem på hele PCen i alle foldere. Sådan hedder det ihvertfald på Engelsk. Kan du ikke lige finde ud af det, så få en til at komme og gøre det for dig.
Carwash Besvaret October 14, 2006 Rapporter Besvaret October 14, 2006 Det har carwash lige fortalt dig. Den er nemlig bare skjult således nysgerrige ikke sletter noget de alligevel ikke ved hvad er. Kan du ikke se filen skal du skifte således du kan se skjulte filer. * Åben din fileexplorer (stifinder) * Gå i: Tool/folderoptions/View - sæt markering i "Show hidden files and folders". (Og der skal man også svare ja til den der popper op og spørger om man virkeligt vil det) * Inden du går ud igen, kan du så klikke på Apply to all folders, så slår det igennem på hele PCen i alle foldere. Sådan hedder det ihvertfald på Engelsk. Kan du ikke lige finde ud af det, så få en til at komme og gøre det for dig. nemlig ThomasO... leg ikke med Boot.ini hvis du ikke ved hva du gøre... emre>> hvis du har msn kan jeg overtage din maskine herfra og hjælpe dig igennem. tilføj min msn (patrickalimoradi@hotmail.com)
emre Besvaret October 14, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 14, 2006 nemlig ThomasO... leg ikke med Boot.ini hvis du ikke ved hva du gøre... emre>> hvis du har msn kan jeg overtage din maskine herfra og hjælpe dig igennem. tilføj min msn (patrickalimoradi@hotmail.com) jeg har gjort det.takkker for hjælpen.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu