Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Vi flyttede i sprit-nyt hus d. 29 sept., altså for 2 1/2 uge siden og har efterfølgende haft besøg af 6 mus i vores køkkenskabe. Vi har kun fanget dem og deres efterladenskaber i det aflukkede rum som vores køkkenskabe/skuffer udgør. Derfor mener vi at de kommer direkte ind i vores køkkenskabe udefra, hvilket selvfølgelig ikke må forekomme i et helt nyt hus. Så er det jeg kommer til overskriften, havde fat i pladschefen på byggerierne herude og han mente at vi selv lukkede dem ind af hoveddøren, for derefter at lukke dem ind i køkkenskabene. :rolleye: Derudover fik vi den sædvanlige smøre med at mus kun behøver 0,7 cm til at komme ind. Altså har jeg fundet ud af at det må være helt specielle svenske ninja-mus. De formår først at snige sig ind af hoveddøren, for derefter at snige sig ud i køkkenet, vente på at Tina eller jeg åbner et skab for derefter at kaste en røgbombe så vi ikke opdager at de hopper ind.

Besvaret

De lyder helt vildt seje.. jeg synes bare I skal være glade for at I har været så heldige at få dem.. jeg har hørt de er ret eftertragtede :tongue2:ninjamouse.gif Tillykke med huset.. og hils Tina. :th2:

Besvaret

Tillyke med huset - og specielt de hard-core mus i også er blevet ejer af! Til den "muligvis" alvorlige del - hvis køkkenskabene er monteret på en ydervæg, så check udvendigt nede i soklen på huset - måske har håndværkerne "glemt" at lægge "et-eller-andet" imellem da huset blev monteret! I kan også checke om det er meget koldt inde i køkkenskabene - det bekræfter teorien. Tommy

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...