niddal Skrevet October 18, 2006 Rapporter Skrevet October 18, 2006 Hej alle danskere! Hvor finder vi en hjemmeside, til at leje og kigge på boliger i Växjö? På forhånd tak! Mvh. Helene og Niddal, jeres kommende naboer!
MC Manden Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Mvh. Helene og Niddal, jeres kommende naboer! Det tror jeg så ikke lige I er... der er vel ca. 225 km fra Malmö til Växjo !!! Altså, jeg fristes til at sige "brug søgefunktionen", men jeg er flink og undlader... Prøv denne side www.hemnet.se
bozzen Besvaret October 18, 2006 Rapporter Besvaret October 18, 2006 Ni kan også bruge www.bovision.se
ulmus Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Husk så også lige, at Växjö ligger ikke i Skåne.
Toft Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Husk så også lige' date=' at Växjö ligger ikke i Skåne.[/quote'] .......Og?
Guest carspar Besvaret October 19, 2006 Rapporter Besvaret October 19, 2006 Pröv denne her http://www.boplats.vaxjo.se/ Findes på kommunens hjemmeside.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu