Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Er der nogen gode steder man kan have en bil holdende natten over på Amager på strækningen fra Øresundsbron til Fields? Heidi skal starte i praktik i Glostrup til november og tanken var at sætte en bil på Amager som hun så pendler til Glostrup i og retur - og vi så kører sammen derfra til og fra Sverige. Men er der nogen "gode" steder på Amager - nær motorvejen - hvor man kan det, selvsagt uden at betale p-afgift og hvor man kan være nogenlunde sikker på at bilen får lov at holde i fred? --- nej.... Vi er ikke spor kendt på Amager ---

Besvaret
Er der nogen gode steder man kan have en bil holdende natten over på Amager på strækningen fra Øresundsbron til Fields? Heidi skal starte i praktik i Glostrup til november og tanken var at sætte en bil på Amager som hun så pendler til Glostrup i og retur - og vi så kører sammen derfra til og fra Sverige. Men er der nogen "gode" steder på Amager - nær motorvejen - hvor man kan det, selvsagt uden at betale p-afgift og hvor man kan være nogenlunde sikker på at bilen får lov at holde i fred? --- nej.... Vi er ikke spor kendt på Amager ---
jeg har nogle p-pladser i min Bilvask på amager, som ligger på Englandsvej, men spørgsmålet er hvilke tider snakker vi om vi åbne kl:9:00 og lukke kl.18, så du/i kan lige skrive om i har lyst til at parkere i min garage. den er lukket om natten
Besvaret
Kan anbefale parkeringspladserne lige over for Tårnby st. Der ligger en daginstitution og et beboelsesområde, hvor der er mulighed for gratisparkering. Motorvejen ligger et par hundrede meter derfra og togstationen er lige overfor.
Besvaret
Kan anbefale parkeringspladserne lige over for Tårnby st. Der ligger en daginstitution og et beboelsesområde' date=' hvor der er mulighed for gratisparkering. Motorvejen ligger et par hundrede meter derfra og togstationen er lige overfor.[/quote'] jeg mener det er privat parkering plads, men ikke sikker.
Besvaret

Prøv at se på Gemmas Alle. Ligger umiddelbart efter motorvejs-frakørsel 18 mod Dragør (altså mod syd). På venstre side af Englandsvej. Der ligger først på venstre side af Gemmas Alle en pumpehusbygning (løfter grundvand fra vejbyggeriet væk). På den højre side af Gemmas Alle ligger et Hotel - ZleepInn (eller noget). På venstre side af Gemmas Alle - efter pumpehusbygningen - "plejer" der at være nogle parkeringspladser. Jo - jeg er god kendt i området - har boet der i 27 år :)

Besvaret
jeg har nogle p-pladser i min Bilvask på amager' date=' som ligger på Englandsvej, men spørgsmålet er hvilke tider snakker vi om vi åbne kl:9:00 og lukke kl.18, så du/i kan lige skrive om i har lyst til at parkere i min garage. den er lukket om natten[/quote'] Det er en fornemt tilbud må jeg sige! :th2: Desværre kommer det ikke til at passe tidsmæssigt, hun skal køre fra amager omkring 7.40 nemlig. Men tak alligevel!
Besvaret
Prøv at se på Gemmas Alle. Ligger umiddelbart efter motorvejs-frakørsel 18 mod Dragør (altså mod syd). På venstre side af Englandsvej. Der ligger først på venstre side af Gemmas Alle en pumpehusbygning (løfter grundvand fra vejbyggeriet væk). På den højre side af Gemmas Alle ligger et Hotel - ZleepInn (eller noget). På venstre side af Gemmas Alle - efter pumpehusbygningen - "plejer" der at være nogle parkeringspladser. Jo - jeg er god kendt i området - har boet der i 27 år :)
Ja Gemmas alle er god om dagen men ikke om natten, der ville jeg vælge parkeringen ved tårnby torv/Tårnby ST.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...