vagn16 Skrevet October 23, 2006 Rapporter Skrevet October 23, 2006 Altså ikke mig... men min datter Emeli på 9 måneder.... Vi har brug for en der kan passe Emeli nogle dage i november og hele december... vi bor i Klagshamn... Her med sin mor Heidi: Skriv eller ring: Pelle +45 28 100 740 / emeli@emeli.dk
Thomas Besvaret October 23, 2006 Rapporter Besvaret October 23, 2006 Altså ikke mig... men min datter Emeli på 9 måneder.... Vi har brug for en der kan passe Emeli nogle dage i november og hele december... vi bor i Klagshamn... Her med sin mor Heidi: Skriv eller ring: Pelle +45 28 100 740 / emeli@emeli.dk Hele december? Gider i ikke være med jeres unge da;)
vagn16 Besvaret October 23, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 23, 2006 Hele december? Gider i ikke være med jeres unge da;) Nej... vi skal så meget i julemåneden... du ved... julefrokoster... indkøb... madsvineri... gaverræs... :-) Jo meget gerne - men der er en del arbejde... og som du ved kommer det ofte i vejen for ens egentlige liv... Pelle
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu