donjensen Skrevet October 24, 2006 Rapporter Skrevet October 24, 2006 Jeg har lige købt en ny A3 8P, og vil gerne høre om hvor jeg skal have lavet service (der er heldigvis lang tid til), og om der ikke er noget at spare ved at få eftermonteret noget udstyr i den. Jeg vil gerne have eftermonteret: Tågelygter, FIS, og fartpilot. Det vil passe bedst hvis det var i malmö, men har hørt lidt dårligt om audi malmö.
Guest Trine Besvaret October 24, 2006 Rapporter Besvaret October 24, 2006 Du får den lige igen: www.motorcenter.se Autoriseret VAG værksted i Skurup. 30 min ud af motorvejen mod Ystad...
Lynge Besvaret October 24, 2006 Rapporter Besvaret October 24, 2006 Du får den lige igen: www.motorcenter.se Autoriseret VAG værksted i Skurup. 30 min ud af motorvejen mod Ystad... Ja de kan anbefales:th2:
donjensen Besvaret October 24, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 24, 2006 Fint Det lyder meget godt. Jeg har skrevet en mail til www.motorcenter.se så må vi se om de vil oplyse priser per email. Det lyder ellers også meget tiltalende at man kan vente på sin bil hos Bilcentrum i Hörby. Tak for hjælpen indtil videre.
Homer Besvaret October 24, 2006 Rapporter Besvaret October 24, 2006 Det lyder meget godt. Jeg har skrevet en mail til www.motorcenter.se så må vi se om de vil oplyse priser per email. Det lyder ellers også meget tiltalende at man kan vente på sin bil hos Bilcentrum i Hörby. Tak for hjælpen indtil videre. Du skal ikke regne med at de svarer på din mail så'n lige med det samme.. Jeg har sendt dem mails et par gange, og aldrig fået svar - grib knoglen og ring i stedet for!
Guest Trine Besvaret October 24, 2006 Rapporter Besvaret October 24, 2006 Det lyder meget godt. Jeg har skrevet en mail til www.motorcenter.se så må vi se om de vil oplyse priser per email. Det lyder ellers også meget tiltalende at man kan vente på sin bil hos Bilcentrum i Hörby. Tak for hjælpen indtil videre. Jeg kan ikke få fat i dem på mail, du skal ringe. De forstår ganske udmærket dansk....
donjensen Besvaret October 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2006 Jeg har fået svar på min mail jeg har sendt dog endnu ikke med priser da han skulle bruge mit motorkode etc. Jeg vender tilbage når jeg har hørt mere, jeg tvivler dog på at han kan matche de priser jeg har fået fra Audi Flensburg.....de er billige!
Peter H. Besvaret October 29, 2006 Rapporter Besvaret October 29, 2006 jeg tvivler dog på at han kan matche de priser jeg har fået fra Audi Flensburg.....de er billige! Der er bare lidt langt af köre, og hvis der opstår et problem ..:(:)
donjensen Besvaret October 29, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 29, 2006 Der er bare lidt langt af köre' date=' og hvis der opstår et problem ..:(:)[/quote'] Til den pris kan det sagtens betale sig, og så har jeg en helt klar forventning om at hvis noget at det udstyr jeg får indstalleret hos et autoriseret audiværksted, ja så er der garanti på, uanset hvor jeg kører hen. Det er ihverfal hvad der står i min garantibog/mobilitestsservice.
Guest ThomasO Besvaret October 29, 2006 Rapporter Besvaret October 29, 2006 Smid lige en pris af herinde når du er igennem projektet ikk? Kunne være meget sjovt at se hvad forskellen er.
donjensen Besvaret November 7, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 7, 2006 Svar fra Magnus Hej Dennis!! Ursäkta att det har tagit så lång tid för mig att svara men det har varit fullt upp med vinterdäck och hjul (som jag har hand om)! Men här kommer info. och priser på det ni frågade om. Tyvärr måste jag börja med FIS som jag ej kan svara på pga vi (i sverige) aldrig efter monterat sådant, så jag vet ej vad som behövs eller hur mycket tid som går åt, så i det får ni tyvärr vända er till någon annan verkstad. Priser på montering av farthållare beror på om elektonikmodul behövs bytas eller inte: från 8000:- till 10,000:- (kan även bli billigar ) (är det intressant att montera farthållare så måste ni komma in minst en vecka innan och få kont. om det sitter en styrvinkelsnsor som är 9 gradig eller 18 gradig) Ang. montering av dimljus kan jag bara ge dig pris på reservdelar som behövs 3,300:- , pris på arbetet kan jag inte ta fram, vet ej hur mycket tid som går åt! Om ni nu lämnar bilen vill vi gärna ha den i några dagar. Tyvärr inga bra svar, men det är vad jag kan! Med Vänlig Hälsning Magnus Dahlgren Jeg har også fået svar fra audi flensborg med en langt bedre pris, så det bliver nok stedet jeg kører hen....der kan de også lave den hele på samme dag.
Gio Besvaret November 7, 2006 Rapporter Besvaret November 7, 2006 Jeg har også fået svar fra audi flensborg med en langt bedre pris' date=' så det bliver nok stedet jeg kører hen....der kan de også lave den hele på samme dag.[/quote']Oplys endelig disse "langt bedre" priser - kan jo være vi andre får lyst til at spare penge også :) Og tillykke med du fik svar på mail fra Motorcenter Skurup...du er en af de få der har kunnet få dem i tale pr. email ;)
donjensen Besvaret November 13, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 13, 2006 Priser fra Audi flensborg Her kommer priserne.. - Efterrystning af tågelygter....ca. 560,- Euro - " af FIS...........ca. 200,- Euro - " af Fartpilot ....ca. 320,- Euro Alt inkl. moms og arbejdsløn Er man medlem af www.audiclub.dk får man vist yderligere 7% rabat. Sverige er ude, tyskland er inde.
Juka Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Hvem har du fået de priser fra, for jeg har fået også et "tilbud" fra dem der lyder: Hello again, thank you for the information. I have found out the following prices for you: Fog Lights: 620 Euro FIS: 1100 Euro (you need a new instrument cluster for installing that) Arm rest in front: 410 Euro Cruise control: 350 Euro The prices include material, work-price and tax Det sku ik billigt...Her kommer priserne.. - Efterrystning af tågelygter....ca. 560,- Euro - " af FIS...........ca. 200,- Euro - " af Fartpilot ....ca. 320,- Euro Alt inkl. moms og arbejdsløn Er man medlem af www.audiclub.dk får man vist yderligere 7% rabat. Sverige er ude, tyskland er inde.
nielsen.se Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Hvem har du fået de priser fra, for jeg har fået også et "tilbud" fra dem der lyder: Hello again, thank you for the information. I have found out the following prices for you: Fog Lights: 620 Euro FIS: 1100 Euro (you need a new instrument cluster for installing that) Arm rest in front: 410 Euro Cruise control: 350 Euro The prices include material, work-price and tax Det sku ik billigt... Nu har jeg ikke regnet dine priser efter, men udover den generelle prisstigning der er på alt. Så er den tyske moms gået op med 6% siden nytår..
Juka Besvaret March 14, 2007 Rapporter Besvaret March 14, 2007 Ja, det er nok rigtigt. Men til de priser kan man jo os lave det her, om end ikke billigere...
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu