tim_pedersen_ Skrevet October 25, 2006 Rapporter Skrevet October 25, 2006 Hej. Jeg har set at nogle reklamerer med at bilen er lastbilregisteret. Fordonsskatten er dermed lavere for f.eks. diesel biler. Er lastbil registeret det samme som vores gulplade biler ? Altså kun med forsæder og bagagerum. Må man køre i den som privat. Hvad kan i fortælle mere. ? Mvh Tim
BS Besvaret October 25, 2006 Rapporter Besvaret October 25, 2006 Ja du må godt køre dem som privat. Du har ret i det er som gulplade bilerne. Dog mener jeg ikke der er samme restriktioner som i DK mht skille plade bag føresæde osv.
Thomas Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 Ja du må godt køre dem som privat. Du har ret i det er som gulplade bilerne. Dog mener jeg ikke der er samme restriktioner som i DK mht skille plade bag føresæde osv. Jo det er der, der skal være "lastgaller" i bilen!
Homer Besvaret October 26, 2006 Rapporter Besvaret October 26, 2006 http://www.bilprovningen.se/externt/bpweb.nsf/va_LookupWeb/8405E9E6BC7FB6B1C1256F490040AEC6!opendocument
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu