hsahirf Skrevet October 27, 2006 Rapporter Skrevet October 27, 2006 Da jeg i sin tid gjorde hus i stand i DK, købte jeg (via nettet/postordre) nogle RJ45-stik, både hanstik og vægudtag-hunstik, som monteredes uden brug af crimptang (eller hvad det er den hedder ) - men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg handlede, og kan heller ikke finde det igen ... nogen der kan henvise til sådanne produkter? På forhånd tak.
Nif Besvaret October 27, 2006 Rapporter Besvaret October 27, 2006 Da jeg i sin tid gjorde hus i stand i DK' date=' købte jeg (via nettet/postordre) nogle RJ45-stik, både hanstik og vægudtag-hunstik, som monteredes uden brug af crimptang (eller hvad det er den hedder ) - men jeg kan selvfølgelig ikke huske hvor jeg handlede, og kan heller ikke finde det igen ... nogen der kan henvise til sådanne produkter? På forhånd tak.[/quote'] Kan købes hos din lokale el mand. Lykkes det ikke kan jeg da sende dig det. Nemmest er det at bruge udtag og hunstik i væggen og så bare et org. patchkabel til comp. som fås i de fleste længder.
hsahirf Besvaret October 27, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret October 27, 2006 allrighty, jeg må se hvad jeg kan finde - thanx.
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu