Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Hej er der slet ingen som kan hjælpe mig med hvordan ordningen med handicappede er i SE ?? Findes der ligsom herhjemme private organisationer som formidler hjælp til handicappede, eller er det kommunen som går ind der ??? Jeg vil jo meget gerne starte en portal op i SE for handicappede, emn vil gerne høre hvordan mulighederne er der ? Hilsen Helene

Besvaret

Kære Helene Jeg har set flere af dine spørgsmål, og kan garantere at hvis folk kunne svare så var der svaret. Du er bestemt ikke underlagt "brug søgefunktionen tavshed", jeg tror snarere det indtil videre har været en atypisk problemstilling du står med. Ved godt folk ikke vil puttes i kasser:rolleye: , men mit indtryk er at størstedelen af pendlerne indtil videre har været yngre danske singler og par uden børn. De senere år er der begyndt at komme rigtig mange familier med børn, eller singlerne og de barnløse par har formeret sig undervejs.:love: Jeg håber du finder svar, og hvis/når poster dem herinde. God jagt Trine

Besvaret

Hej Trine... hvorfor bruge tid på at besvare mit spørgsmål, når du ikk har noget svar alligevel.. din såkaldte prædiken, kunne jeg godt selv regne ud, ville bare spørge igen, for kunne være nogen andre så spørgsmålet. hilsen helene

Besvaret
Hej Trine... hvorfor bruge tid på at besvare mit spørgsmål, når du ikk har noget svar alligevel.. din såkaldte prædiken, kunne jeg godt selv regne ud, ville bare spørge igen, for kunne være nogen andre så spørgsmålet. hilsen helene
Hej Helene Det var et (forfejlet) forsøg på at være flink...det var ikke en prædiken ej heller en opsang..
Besvaret

Det finns något som heter De Handikappades Riksförbund. Det kommer upp massor med svar om du Googlar på "Handikappade". Det kanske är enklare att börja där?? Jag håller med moerke, folk härinne på forumet har nog inte de stora kunskaperna om detta problemet.

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...