Peter Skrevet October 30, 2006 Rapporter Skrevet October 30, 2006 Hej alle Vores lille familie vil rigtig gerne flytte til Malmø og vi er derfor i fuld sving med at finge en god bolig. I den forbindelse vil jeg lige høre om der er nogen, som kan fortælle mig hvordan jeg nemmest får lavet et lånebevis..?? Jeg vil helst beholde min nuværende lønkonto hos Lån & Spar bank, hvor jeg betaler et minimum af gebyrer. Samtidig fungerer deres netbank nemt og uden problemer. Kan ikke rigtig gennemskue de svenske banker og deres varierende lånesatser... Mvh - Peter
Thomas Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 Hej alle Vores lille familie vil rigtig gerne flytte til Malmø og vi er derfor i fuld sving med at finge en god bolig. I den forbindelse vil jeg lige høre om der er nogen, som kan fortælle mig hvordan jeg nemmest får lavet et lånebevis..?? Jeg vil helst beholde min nuværende lønkonto hos Lån & Spar bank, hvor jeg betaler et minimum af gebyrer. Samtidig fungerer deres netbank nemt og uden problemer. Kan ikke rigtig gennemskue de svenske banker og deres varierende lånesatser... Mvh - Peter Det får du nemmest gjort ved at henvende dig til en bank!
testeren Besvaret October 30, 2006 Rapporter Besvaret October 30, 2006 Hej Peter Vi har selv skiftet fra Nordea til SEB, som har givet super service! ring til Claes Rexert (han forstår rimeligt godt dansk og er meget behagelig) på 0046 406641554, som så vil forklare dig hvordan og hvorledes (sende lønsedler og selvangivelse m.v.) som du nok skal sende til SEB i Kbh., hvor de lige går det igennem for Claes. I DK vil du nok også skulle hente toplånet/udbetaling, eller noget af det, som så kan skiftes til lavere svensk rente når I først er kommet over). Jeg har lige set at din egen bank er på vej ind i Sverige, så det kan du sæføli lige tjekke op - jeg ved ikke hvornår det sker: http://sydsvenskan.se/ekonomi/article193031.ece Vi flytter selv over asap - skriver kontrakt i morgen :-) God fornøjelse med det!
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu