Jump to content

Recommended Posts

Skrevet

Kører fra Almvik (v. Svågertorp) hver morgen ved 7-tiden til Herlev. Hvis der er nogen der frisk på noget samkørsel så kontakt mig endelig. Det er sku dyrt at køre alene! :) Gør ikke noget hvis du ikke lige skal til Herlev, bare det er i nærheden eller på vejen.

Besvaret

I øjeblikket kører jeg ca hver dag fra Arrie (syd for Lockarp) og til Herlev hospital. Det foregår dog lidt ujævnt mht tider. Typisk kører jeg over broen ved 8.30-tiden og hjem igen ved 17-tiden Jeg er konsulent, så mine timer er ikke faste. Hvis det passer dig - evt bare nogle af dagene, så sig til :-)

Besvaret

Hej Thomas, tak for tilbuddet. Jeg møder kl. 8, så det er desværre lidt for sent. Jeg har endvidere ikke noget fast tidspunkt jeg tager hjem, så jeg bliver nød til selv at køre. Gider ikke køre i tog! hehe

• 4 weeks later...
Guest michaelbo
Besvaret
Hej, Den 4:e december börjar jag arbeta i Herlev (Generatorvej) och bosätter mig i Värnhem, Malmö. Samåker gärna, kan ta mig till Svågertorp om det hjälper.
Hmm, jeg arbejder på turbinevej
Besvaret
Hmm' date=' jeg arbejder på turbinevej[/quote'] Kör du varje dag? Jag köpte (tyvärr) 30 dagars kort i måndags så det får väl bli tåget under december men i Januari åker jag gärna med. Äger ingen bil än men ska köpa en i början av nästa år, tror jag.
  • 5 years later...

Opret en konto eller log ind for at kommentere

Du skal være medlem for at skrive en kommentar

Opret en konto

Opret en konto på siden her. Det er nemt!

Opret en ny konto

Log ind

Har du allerede en konto? Log ind her.

Log ind nu
  • Tilføj...