koustrup Skrevet November 1, 2006 Rapporter Skrevet November 1, 2006 Ja, det er jo lidt tidligt - Men hvem skal ikke til en masse andre af slagsen :-) Hvad siger i, skal vi leje et beboer hus et sted, og få mad ude fra - eller finde et sted hvor det hele er "ordnet"? Kom fluks med forslag til datoer, steder, osv. Koustrup Ps. Kan man engeligt oprette afstemninger herinde>a
Thomas Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Ja, det er jo lidt tidligt - Men hvem skal ikke til en masse andre af slagsen :-) Hvad siger i, skal vi leje et beboer hus et sted, og få mad ude fra - eller finde et sted hvor det hele er "ordnet"? Kom fluks med forslag til datoer, steder, osv. Koustrup Ps. Kan man engeligt oprette afstemninger herinde>a Prøv at søge på julefrokost herinde, det plejer at være den 3 lørdag i januar!
koustrup Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 Prøv at søge på julefrokost herinde' date=' det plejer at være den 3 lørdag i januar![/quote'] Syntes bare ikke jeg kunne finde noget :-) Men jeg afventer blot så
Thomas Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Syntes bare ikke jeg kunne finde noget :-) Men jeg afventer blot så Der er heller ikke arrangeret noget, det var bare med datoen :)
Toft Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Thomas og jeg har de seneste tre år arrangeret julefrokost for Sunddebatten (nogle mere succesrige end andre), men der er ingen planer om nogen julefrokost i år fra vores side. Derfor vil det være fint for alle parter, hvis andre gider at arrangere en julefrokost :)
dannemare Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Thomas og jeg har de seneste tre år arrangeret julefrokost for Sunddebatten (nogle mere succesrige end andre)' date=' men der er ingen planer om nogen julefrokost i år fra vores side. Derfor vil det være fint for alle parter, hvis andre gider at arrangere en julefrokost :)[/quote'] Hvis der er interesse herfor, kunne jeg sikkert godt lokkes til at booke fælleshuset i vores brf (ligger i Oxie - kæresten og jeg bor på Fajansvägen) samt arrangere mad (leveret udefra - forslag modtages meget gerne), hvis blot alle mand i god tid indbetaler et eller andet aftalt beløb på min bankkonto, som så kan dække udgifter til lokaleleje og maden. Hvad siger I? Og skal vi holde fast i den 3. lørdag i januar?
Thomas Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hvis der er interesse herfor' date=' kunne jeg sikkert godt lokkes til at booke fælleshuset i vores brf (ligger i Oxie - kæresten og jeg bor på Fajansvägen) samt arrangere mad (leveret udefra - forslag modtages meget gerne), hvis blot alle mand i god tid indbetaler et eller andet aftalt beløb på min bankkonto, som så kan dække udgifter til lokaleleje og maden. Hvad siger I? Og skal vi holde fast i den 3. lørdag i januar? Hmm Oxie det er sq for langt væk, efter min mening;)
BS Besvaret November 20, 2006 Rapporter Besvaret November 20, 2006 Hmm Oxie det er sq for langt væk' date=' efter min mening;)[/quote'] Hmm vi var sqda længere væk sidste år Jeg er sq ligeglad or det bliver holdt. Så længe det er i Skåne län Mht datoen er 3 lørdag i januar et hit:th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu