Juka Skrevet November 1, 2006 Rapporter Skrevet November 1, 2006 Hej, nu ved jeg ikke i hvilket tråd jeg skulle skrive, men here goes: Jeg skal til en Nordea bank imorgen, den ligger på Trelleborgsvagen 14. Kan nogen fortælle mig hvordan jeg bedst kan komme ud der med offentlig transport, evt bus nr, osv... tak på forhånd...
jacob.hansen Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Det er nok lidt forskelligt alt efter hvor du kommer fra. Du kan jo ta' bussen til Dalaplan og gå resten af vejen. Buslinie 2-3-6-7-8 (og vist et par stykker til) kører til Dalaplan. Jacob
Juka Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 Hej, jeg kommer til central station og så derfra videre..
jacob.hansen Besvaret November 1, 2006 Rapporter Besvaret November 1, 2006 Hej, jeg kommer til central station og så derfra videre.. Så ta'r du bare bus 2 mod Lindängen, 8 mod Kastanjgården eller 7 mod Svågertorp. http://www.nordea.se/sitemod/default/iframe.aspx?pid=213724
Juka Besvaret November 1, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 1, 2006 Ok, det ser ik ud til at være det helt store problem :) manke tak for hjælpen
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu