CoolAIR Skrevet November 2, 2006 Rapporter Skrevet November 2, 2006 Har lige fået SMS fra de kære bro(s)passere... Ulykke eller hvad?
Johan Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Jeg tror at det er det is der falder at kablerne, jeg var ved at få 1 meters is på bilen da jeg kørte over.......
andersen Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Mit gæt er at det er "fare for nedfaldende istapper". Det var ihvertfald det de sagde i morges i trafikradioen (inden broen lukkede).
CoolAIR Besvaret November 2, 2006 Forfatter Rapporter Besvaret November 2, 2006 Så få dog sat noget varme i de kabler! Ved ikke lige hvordan man linker til en anden tråd, men der er også en under fri debat. Så foreslår at vi fortsætter der?
thomas_lund Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Har lige fået SMS fra de kære bro(s)passere... Ulykke eller hvad? Lyder som om jeg er gået glip af noget!! Hvor tilmelder man sig en SMS varslingstjeneste?
Simon Irgens Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 HEHE har en ven der sidder ved sidste afkørsel inden broen de sidste 40 min. og allerede der var køen lan som øjet kan række både foran og bagud, og det er 40 min siden... Lækkert, der må være en kæmpe kø. Trafikinfo skriver at den åbner nu her klokken 12.... Og ja det er is
Persson Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Lyder som om jeg er gået glip af noget!! Hvor tilmelder man sig en SMS varslingstjeneste? http://oresundsbron.com/sms/?lang=45
Lynge Besvaret November 2, 2006 Rapporter Besvaret November 2, 2006 Åben igen Sidste nyt fra deres hjemme side.. "Øresundsbron är åben för all motorvejs trafik igen kl 12.00.":th2:
Recommended Posts
Opret en konto eller log ind for at kommentere
Du skal være medlem for at skrive en kommentar
Opret en konto
Opret en konto på siden her. Det er nemt!
Opret en ny kontoLog ind
Har du allerede en konto? Log ind her.
Log ind nu